Foto's gezocht van reizigers!

Hoe is het gesteld met het toerisme in de wereld? Richt het schade aan de natuur en het milieu? Of draagt het toerisme juist bij aan natuurbescherming? En welke rol speelt de lokale bevolking? Genieten zij de lusten en zijn ze actief betrokken bij het toerisme, of dragen zij alleen de lasten? Op welke manier draagt toerisme bij aan armoedebestrijding?

Met een prikkelende fototentoonstelling gaat stichting Fair Tourism opzoek naar de antwoorden op deze vragen. We willen samen met JOU het publiek laten zien welke invloed toerisme heeft op bestemmingen, in zowel negatieve als positieve zin. Bijvoorbeeld op natuur en milieu en op het sociale leven en de cultuur van de lokale bevolking.

Voor deze fototentoonstelling zijn wij opzoek naar FOTO’S van reizigers!

Heb jij foto’s die bovenstaande vragen beantwoorden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op… stuur je foto per mail naar [EMAIL=“info@fairtourism.nl”]info@fairtourism.nl en wie weet maakt jouw foto deel uit van deze prikkelende tentoonstelling!

Voor meer informatie neem eens 'n kijkje op onze website www.fairtourism.nl

Tijdens de komende Fiets- en Wandelbeurs laat ik met mijn expositie de mensen ook meekijken met mijn ervaringen. Hierbij staan ontmoeting en avontuur centraal.

Een aantal van die foto’s staan op mijn website.