Beste mensen,
Ik ben een vierdejaars student Small Business & Retail Management aan Saxion Enschede. Op dit moment doe ik mijn afstudeeropdracht bij een grote reisorganisatie. Ik ben bezig met een onderzoek naar het imago van een aantal touroperators en reisbureaus. Ik doe dit onder de klanten van dit bedrijf, maar ook de consument. De consument blijkt een lastige groep te zijn om mijn enquête in te vullen, vandaar dat ik het nu ook hier (hoewel ik snap dat de meeste mensen er geen behoefte aan hebben) probeer.
Ik hoop dat een aantal van jullie 10 tot 15 minuutjes van je tijd over hebben om mijn enquête in te vullen; er staat een reischeque t.w.v. €25,- op iedere deelnemer te wachten en daarnaast maken deelnemers ook kans op een reischeque t.w.v. €100 euro en 1x een reis naar een bestemming binnen Europa voor twee personen. De voorwaarden van deze prijzen worden bepaald door de organisatie waarvoor ik werk. Ik noem de naam niet omdat dat de neutraliteit van het onderzoek zou beïnvloeden.
De link naar de enquête is:
http://survey.parantion.nl/?a=lF
Alvast hartelijk bedankt!
De link werkt niet, ik krijg een lege pagina…
Hmm… hij kan de link blijkbaar niet kopieren, om een of andere reden breekt dit forum hem af als ik hem probeer te posten. Heb de link hieronder staan via een mirror site.
Bedankt!
Matige enquête: je moet vragen beantwoorden over de organisaties, zelfs al ken je ze enkel van een reclame. Overigens kun enkel positieve dingen over organisaties zeggen, maar ik kan mij goed voorstellen dat mensen ook negatieve ervaringen met organisaties hebben.
Daarnaast mist bij de reisbureaus de optie “geen idee” bij de verschillende opties waarmee de antwoorder ze kan associëren.
Succes met het verwerken van de antwoorden.