Beste Allemaal.
Mijn naam is Caroline Bech en ik doe voor mijn afstudeerscriptie een onderzoek naar de voorlichting en informatievoorziening omtrent duurzaam toerisme. Ik zou graag te weten willen komen wat de behoefte van de toeristen zelf is, en in hoeverre informatiebrochures aan die behoeften voldoen. Is de gegeven informatie volledig, en in hoeverre verschilt dit per organisatie? Vergt het erg veel eigen initiatieven om duurzaam op vakantie te gaan, of bieden de reisorganisaties genoeg (betaalbare) mogelijkheden? En wat zijn nu de doorslaggevende factoren om een reis wel of niet te boeken? Mijn uiteindelijke doel is natuurlijk om wat te doen met de uitkomsten, de gegeven informatie nog meer afstemmen op de behoeften van toeristen, en hopelijk hiermee duurzaamheid en natuurbehoud stimuleren. Hier heb ik echter wel mensen voor nodig die onder de doelgroep ’ duurzame toeristen (of ecotoeristen) ’ vallen. Herkent u zichzelf in deze omschrijving, zou ik u willen vragen mee te werken aan mijn onderzoek. Het enige wat nodig is, is het invullen van een korte enquete. U zou mij er enorm mee helpen.
Hartelijke groeten,
Caroline Bech
[EMAIL=“carolinebech@hotmail.com”]carolinebech@hotmail.com