Ik heb een fotoalbum geplaatst over onze reis naar Umbrië. Hier alvast een link naar de fotopagina.
De volledige fotoreeks van onze reis naar Umbrië [en al onze andere reizen] vind je op onze website www.sayhellotoamanda.com.
Je vindt er ook een kaart met daarop de plaatsen die we bezochten, enkele links naar youTube filmpjes over die plaatsen en ruimte om een reactie achter te laten [wat wij altijd leuk vinden]. En laat ajb ook een reactie achter op Wereldwijzer.
Hee Toni, ik ga dit jaar (sept. 2014) ook naar Umbrië, vanuit Pisa Airport met huurauto.
Vorig jaar al Toscane doorkruist en dat inspireerde zeker om meer provincies te gaan bezoeken.
Ik zal jouw links met aandacht gaan bekijken en voor specifieke tips houd ik me natuurlijk aanbevolen.
Hello Profiler,
Ja, het is een mooi land. Toscane heb ik ook gedaan en onlangs nog Puglia, ook heel mooi.
Ik ben met digitale fotografie begonnen toen de Sony alfa 100 op de markt kwam. Ik heb me laten verleiden omdat die beeldstabilisatie in de body heeft in plaats van in de lens. Later kocht ik dan de veel solidere alfa 700. En mijn echtgenote werkt met de alfa 300. Qua glaswerk gebruiken we op reis bijna uitsluitend een 30-270 mm zoomlens. Je boet dan wat in aan kwaliteit, maar het is zo geweldig handig! Verder heb ik gewoonlijk ook een 10-20 mm groothoek bij.
Groeten,Toni