Hé leuk, had dit topic nog helemaal niet gezien. Weer een paar gezichten, echt leuk om te zien met wie we hier allemaal kletsen!
Groetjes, Diamond
Hé leuk, had dit topic nog helemaal niet gezien. Weer een paar gezichten, echt leuk om te zien met wie we hier allemaal kletsen!
Groetjes, Diamond
ja vind dit ook super ! Had me sommige mensen helemaal anders voorgesteld ! o ja diamond? heb leuke foto’s genomen samen met mn vriend !
Me kop is wel verbrand op die foto, maar dit ben ik dus met mijn Askim!
X
Hij is leuk chyntia, die kleine was idd neit zo goed te zien, maar zo is ie luid en duidelijk. leuk detail is de gigantische pul met bier voor je neus, ehehee
@Cynthia: mooie foto ! jullie zijn echt een leuk koppel !
@Bloem: haha dat biertje is niet van mij hoor!! haha die is gewoon van hem!!
@Sevgilim: Thank you!!
X
Mooie foto hoor,Cynthia.
Ik vind het jammer dat ik niet de mogelijkheid heb om mijn foto op dit dit scherm te zetten.
Maar foto’s van anderen zien is ook leuk.
Gr., Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Heb je wel een foto op je pc? Dan gewoon een accountje maken bij mijnalbum.nl en klaar!
X
Ik heb geen eigen PC meer dus doe alles via school en dat wordt dan lastig.
Nou ja wie weet kan ik het via een vriendin eens proberen.
Oh ok… Nou ja we merken het wel als het een keer wel lukt!
X Cyn
mooie foto cynthia…
groetjes
mooie foto cynthia…
groetjes
@Cynthia: móóie foto en ook een mooie jongen! Had 'm geloof ik al wel 's op je msn gezien maar toen was het maar zo’n klein fotootje.
@Sevgilim: oh ben benieuwd naar je foto’s! Als we binnenkort allebei online zijn dan mag ik ze vast wel zien he
Groetjes, Diamond
@Diamond: Ja lekker ding he
X
Mooie foto Cynthia. Leuk stel zijn jullie!!!
PS: heeft ook al van die mooie ogen, kijk ik namelijk altijd als 1e naar.
@Marion: Ja hij heeft groene ogen… De vriend van mijn beste vriendin heeft blauwe ogen… haha ja dat is ook iets waar ik op val… Mooie ogen en een mooie mond vol tanden!!
X
He Cynthia, je krijgt de smaak te pakken, echt een superlieve foto! Zou je niet zeggen dat hij groene ogen heeft, heb zelf ook groene.
Haha Marion… Het is dat ik hier niet meer foto’s heb, anders gooide ik er nog een zooi op!!
X