Ik heb zojuist wat foto´s geupload van mijn ruim 5 weken durende reis door Peru. Ik denk dat ze wel al een redelijk beeld geven van wat Peru zoal heeft te bieden (ook ten noorden van Lima). Klik op volgende link om ze te bekijken: http://www.flickr.com/photos/wereldreiziger/sets/72157628673266485/
Rechtsboven kun je een slideshow starten en daarna kun je met opties snelheid, titels e.d. kiezen.
Mooie foto’s hoor. Probleem als je zulke foto’s op een stoffig industrieterrein bekijkt, is dat je direct weer terug wilt.
Je zou trouwens wel effe je sensor moeten laten schoonmaken, is zo af en toe wel nodig. Vooral als je in stoffige omstandigheden vaak van lens hebt gewisseld. Hij is inmiddels aardig vies.
Ik heb je toegevoegd als contact op Flickr. Benieuwd naar je volgende updates!
Prachtig. Vooral de fotos van het Titicacameer en de portretfoto’s zijn erg mooi gelukt. Mooi kleur werk! Was het geen probleem om foto’s te maken van de kinderen/volwassenen?
Goed opgemerkt van het stof, maar als het goed is kun je ook zien dat dit na de 46e foto niet meer aanwezig is (camera is gereinigd in Cuso).
Wat betreft de foto’s van volwassen en kinderen. Allereerst heb ik een grote zoomlens, maar volwassenen verwachten vaak wel een “propina” (b.v. 1 sol) als je een (portret)foto van de ze maakt of je moet b.v. wat van ze kopen. Kinderen geef ik in principe geen geld.