Formule 1 Maleisie 2010

Gisteren naar het circuit van Sepang geweest; een prachtige race bijgewoond. Heb een zelfgemaakte video impressie van ons bezoek gemaakt (YouTube):

Het was een fantastische dag. Mocht je volgend jaar begin april in Maleisie zijn; de Formule 1 race is een prachtig event om mee te maken…zelfs voor niet-racefans :slight_smile:

Mooi filmpje en zelf nog niet bij de F1 geweest in Maleisië en wel een paar keer in Europa.

ik zag dat je aan het eind van de hoofdtribune zat, was het een beetje vol te houden met de temperatuur op de overdekte tribune of is het daar niet uit te houden? Er kan tijdens de F1 een behoorlijke regenbui vallen dus overdekt zitten is geen slechte optie.

Als je volgend jaar weer van plan bent om te gaan dan is het misschien leuk om af te spreken, ik ben toch van plan om er een keer te gaan kijken dat weekend ondanks de hogere hotel prijzen overal in de stad.

Frank

Hoi,

Wij zaten op de hoofdtribune. Het was erg warm, maar dat is het overal. Er waren VIP rooms, maar ik hoorde dat je daar meer dan 10k in ringgits voor moet betalen :slight_smile:

De wolken kwamen vanaf de andere kant, wij liepen daar nog even naartoe tijdens de race. Het was er veel koeler en er waaide een lekker windje. Uiteindelijk ben ik het nu wel gewend :)…

Volgend jaar is nog ver weg :), maar ik zal eraan denken. Hoewel hotelprijzen wellicht wat hoger liggen (als je echter tijdig boekt kun je gewoon voor 10e per nacht bij Tune Hotels verblijven); zijn de tickets vaak wel erg goedkoop in die periode…de toegangskaarten voor de race zelf vallen ook best mee. Goedkoopste kaarten voor RM100, duurste reguliere kaarten voor RM2600 (voor januari bestellen betekent 50% korting op de 2e kaart).

En ik las zojuist in de krant dat ze de tickets nog goedkoper willen maken volgend jaar omdat ze meer toeschouwers willen. Als ik kom in april dan boek ik wel vroeg, tune hotel zul je mij niet aantreffen, ik zoek wel wat mooiers in de stad :slight_smile:

Frank

Tja…ik denk eerlijk gezegd dat de goedkoopste tickets goedkoper worden, aangezien het in het krantenbericht vooral om kwantiteit in combinatie met de lokale bevolking gaat. Dus de goedkoopste hillstand kaarten van RM100 worden waarschijnlijk RM50, en de parkingtickets gaan waarschijnlijk van RM50 naar RM30…

Ik zie de tribuneplaatsen niet zo snel in prijs dalen; want die zaten bommetje vol. De enige plekken waar ik leegtes zag; was op de grasduinen…:slight_smile:

Maargoed; goedkoper zou leuk zijn :)…helemaal nu de ringgit ineens 20% in waarde is gestegen t.o.v. de euro…