Even voorstellen: Actieve dame van 29 jaar, fulltime baan, studie management, sportief en spontaan.
Ik heb al een aantal verre reizen gemaakt, maar het lijkt me ook leuk om Europa verder te verkennen. Daarom ben ik op zoek naar een gezellige reisgeno(o)t(en) tussen de 29 en 35 jaar, die het leuk vinden om samen een rondreis uit te stippelen. En Zweden met de auto te ontdekken.
Voor mij is afwisseling de succesformule voor een hele leuke vakantie.
Strand, musea, natuur, lekker eten, muziek, winkels, sportieve activiteiten en wat wil het toeval … Zweden heeft het allemaal! Daar neem ik dus graag een aantal snipperdagen voor op Zin om mee te gaan? Ik zie je bericht graag tegemoet!
Ik zie dat je op zoek bent naar een of meerdere reisgenoten voor een rondreis door Zweden.
Zelf ben ik 2 keer eerder in Scandinavie op vakantie geweest. Eén keer een rondreis door Zweden (zuid en midden) en ik ben een keer naar de Noordkaap geweest.
Zowel de steden als natuur zijn echt super en qua activiteiten is er heel veel te doen. Met een railbike over een oude spoorlijn fietsen is trouwens echt een aanrader!
Ik ben zelf ook nog op zoek naar reisgeno(o)t(en). Mocht je dus nog steeds op zoek zijn, dan hoor ik het graag!
Ik (vrouw 36) zoek een of meerder reisgenoten voor een fly&drive naar noord scandinavie. Ik ben al een aantal keer in Lapland geweest maar dan met groepsreizen, zowel in de zomer als in de winter en wil graag rond midzomernacht daar weer vertoeven. Alleen begrijpen vrienden niet waarom ik zo graag daar naar toe wil, eenmaal daar geweest blijft het trekken. Ik wil hier echter niet backpacken, ik ben toch wel gesteld op een bed. Een van de reizen die ik graag zou doen is http://www.noordeuropa.nl/nl/noordeuropa/fly_&_drive_rondreizen/ Maar sta voor andere opties open. Mocht(en) je (jullie) nog iemand zoeken laat maar weten.
Zoeken jullie nog steeds reisgenoot?
Wil altijd nog eens terug naar Scandinavië, maar niemand om me heen die daar ook interesse in heeft.
Heel lang geleden heb ik rondreis door Noorwegen gemaakt en dat beviel goed.
Optie van Thommie lijkt me ook leuk.
Heb nog nooit gekampeerd, altijd in huisjes geweest.
Sta wel open voor kamperen maar bed heeft voorkeur.
Kan niet in juni weg helaas.
Werk namelijk in onderwijs maar heb gelukkig vroeg vakantie.
Kan vanaf begin juli weg.
Ben trouwens 36 jaar.
Mocht(en) je (jullie) nog iemand zoeken laat maar weten.