Florida, september/oktober 2010

Beste reisgenoten,

Ik ben van plan om in het najaar, september/oktober richting Florida te gaan voor een mooie rondreis ( miami, Key West, Everglades). Ik ben zelf al 2x geweest in Florida, al heb ik toen alleen alle attractieparken gedaan, al was dat ook een erg gave ervaring. Zou het ook niet erg vinden om deze nogmaals te bezoeken.

Iemand dezelfde plannen of al ervaringen gehad met zo’n rondreis of tips, let me know.

Dennis

Hoi

Ik ben van plan om in september naar Amerika te gaan. Meer bepaald NYC - Washington DC / Florida / Key west. Ik ga waarschijnlijk 2 weken in Florida verblijven dus moest je daar ook rond die periode zijn dan mag je gerust iets laten weten. Het gaat voor mij de eerste keer zijn .

Groeten

B

Mijn plannen zijn gewijzigd. Ik wens je in elk geval veel plezier met je rondreis. Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Groeten

Dennis

hoi
zag je post
nog steeds planning om naar us te gaan
ik zit er al
wat zijn jou plannen?

Hoi

Ik ben er ook al ! Ik zit in het Pod hotel in NYC sinds gisteren. Ik verblijf hier een week tot de 15de, dan ga ik een aantal dagen naar washington, om dan een vlucht te nemen naar orlando.

Daar verblijf ik 2weken, heb er ook een moto gehuurd om wat rond te rijden en om makkelijk naar de attracties te kunnen gaan om dan vervolgens een 6tal dagen naar miami te gaan om af te sluiten. Daarna terug naar nyc want mijn vlucht vertrekt daar =]

Waar zit jij ergens in de us?