Heeft iemand enig idee of er een vlucht gaat van Flores (Maumere, Ende of Labuan Bajo) naar Kalimantan (Banjarmasin, Samarinda, Balikpapan of Pontianak?).
Vriendelijke groet,
Anneke Elferink
Heeft iemand enig idee of er een vlucht gaat van Flores (Maumere, Ende of Labuan Bajo) naar Kalimantan (Banjarmasin, Samarinda, Balikpapan of Pontianak?).
Vriendelijke groet,
Anneke Elferink
Volgens mij gaan er geen rechtstreekse vluchten, maar moet je via Denpasar, Surabaya, of Jakarta.
op een site als amadeus.net kan je zelf checken-zoals elke reisagent ook mee begint. Als er geen direkt zijn-toont het overstap connecties. Maar het is dan wel een enorm aantal MOGELIJKE lijnen.
In de pratkijk worden dit soort links vrijwel allemaal-als ze al gaan, door Garuda of Merpati gedaan. De vele andere prijsboksers vliegen meest enkel van/naar JKT of DPS
of zie-net 2-3 posts terug van MATU staat een leuke link met alle Indo-airlines. Kan je volop uitproberen!
Ik heb met Batavia Air reeds - Surabaya.
Tot op heden geen directe vluchten van Flores naar Kalimantan, hoewel het Indonesische Borneo wel steeds meer rechtstreekse vluchten van andere eilanden krijgt, hebben de vluchten van Java naar Kalimantan nog steeds de overhand. De grote steden in Kalimantan (Balikpapan, Banjarmasin, Pontianak, Pangkalanbun, Palangkaraya) zijn direct te bereiken via Jakarta, Surabaya, Semarang, en Jogya. Ook zijn er internationale vluchten mogelijk van Singapore naar Pontianak, en Balikpapan, en van Kucing naar Pontianak. Voor vlucht informatie binnen het eiland kan je kijken op
Hi
of de markt er niet voor is kan ik niet over oordelen, wel zie ik dat veel kalimantan aanbieders ook flores en komodo aanbieden, dus zie hier wel een markt, maar misschien te klein om een vliegtuig te vullen. wat de Entikong overgang betreft, met geluk rol je er snel door, met wat pech sturen ze je terug, vergeet dat niet. De ferryboat van Batam is inderdaad goedkoper, hoewel ik moet zeggen dat die over de laatste 5 jaar wel vervijf voudigd is in prijs, en de vluchten van jakarta naar Singapore goedkoper zijn geworden, met de taxi meegerekend van de airport in batam, naar de ferry haven, zal het niet meer dan euro 25 goedkoper zijn.
Ik kent.