Floating market, Erawan watervallen en Kanchanaburi

Wie kan mij helpen??
Mijn dochter zit nu in Bangkok en wil graag naar de floating market, de erawan watervallen en Kanchanaburi. Zij wil geen twee- of driedaagse tour doen maar het liefst op eigen houtje samen met haar vriend. Heeft iemand ideetjes hoe dat het beste te regelen?
Alvast bedankt.

Ze kan met de bus of trein naar Kanchanaburi gaan en daar bij haar hostel of een reisburau een dagtour boeken naar de Erawan watervallen. In Kanchanaburi is het leuk om een fiets te huren.
Als ze zelf al in Thailand is kan ze het beste daar aan reizigers of bij reisbureaus vragen hoe ze dingen kan regelen.

vanaf bkk met bus naar damnoen (64 baht), hier zit een hotel nok noi 220 baht per nacht. 's morgens vroeg 7 uur naar drijvende markt 7 baht. bootje huren 250 baht voor 1 uur.
vanaf hier neem je een bus naar kanchanaburi 20 baht naar een plaatsje om over te stappen en dan 35 baht naar kanchanaburi.
vanaf kanchanaburi naar erewan weet ik niet hoe te reizen maar het kan dacht ik met een bustoer of trein/bus. moet wel te doen zijn zonder een tour te boeken.
dit is denk ik het makkelijkst om het zelf te reizen.

Loes en Karin dank voor julie reactie!! Hier kan ze zeker wel wat mee.

Gr. Ronad. :smile: