Flat in Sharm El Sheikh

Hey!
bij deze wou ik eens vragen of er niemand een 2-persoonsflat/appartement weet in Sharm El Sheikh , een vriendin en ik schikken voor een lange tijd naar daar te gaan wonen en er ook werk te zoeken, zo vanaf juni ongeveer, als er iemand iets weet, en ook qua jobs, quest relations, in een bar (in Nama’Bay), hotel of wat dan ook :slight_smile: laat me iets weten aub
groetjes
Laurence

Beste,
Je kan via internet solliciteren aan alle hotels, bars, duikcentra…, maar ik moet je toch even teleurstellen dat er momenteel heel heel weinig werk in het toerisme is en als er al werk te vinden valt dan is het zo weinig betaald dat je nog geen huur kunt betalen, ondanks de economische crisis is de huur helaas niet gedaald en mag je toch snel rekenen op 3000 Le (geen idee wat de koers vandaag is. sorry) daarbij komt nog eens het leven dat sinds een jaar heel duur is geworden. In de 5 jaar dat ik hier nu woon is er veel veranderd ook qua mentaliteit. Uitkijken voor dieven en bedotters!!!

mmm… oke dankje voor de info, en ik ondervind het wel een beetje, heb al veel antwoord gehad van appartementjes, maar voor jobs nog niets, en heb zeker al naar 20 gestuurd. We hebben wel een goed appartementje gevonden al, maar ja ik ga niet naar daar vertrekken voor ik niet zeker ben of ik er een job kan krijgen.
mercitjes