Filippijnen

Wie gaat er ook op 27 maart via Singapore naar Cebu op de Filippijnen?
Of eventueel naar Singapore? Terug eind april.http://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/vliegtuig.gif

Hallo,

Ik vertrek op 17 maart naar Cebu, rechtstreeks via KLM. Ik werk er voor twee maand, en kom dan weer terug.

Misschien kan ik je ergens me helpen?

Beste groeten,

Jos

Hallo Jos,

Heb je bericht dat je op Cebu bent geweest nu pas (in mei 2014 !!!) gelezen. Ik ga binnenkort definitief op Mindanao wonen, ben er de hele winter geweest en het bevalt mij daar zo goed dat ik er ga wonen. Heb er intussen ook een huis gekocht, in hetzelfde dorp waar mijn kinderen en kleinkinderen wonen. Groetjes, Emmashley

Dag, Emmashley,

goed om te horen. Ik ben niet alleen op Cebu geweest, ik ben er nog steeds heel veel. Ik woon op Mactan. Mijn vriend is van Davao. Waar ergens woon jij op Mindanao?
Beste groeten, Jos

Hallo Jos,

Mijn huis staat in Jasaan, ca. 30 km ten noorden van Cagyan de Oro. Het is een klein dorp met vriendelijke inwoners. Zodra ik mijn huis hier in Ned. heb verkocht vertrek ik definitief en in ieder geval ga ik weer de wintermaanden er doorbrengen, is mij afgelopen okt - eind febr. erg goed bevallen. Groeten, Emmashley

Hallo, Emmashley,

Heel af en toe kom ik wel eens in CDO. Misschien kunnen we elkaar eens zien, bij gelegenheid? In elk geval, als je in Cebu zoudt passeren, altijd welkom…

Beste groeten,

Jos