Fietsmaatje gezocht herfst 2011

Ik ben een actieve fietser van 33 die gedurende de zomer / begin herfst een paar weken met de fiets ergens door europa wil fietsen. Alleen is maar alleen en ik zoek iemand om de ervaring mee te delen.
Iemand interesse? (fietswiel@home.nl)

hoi! ik ben Rosa en ik wil de santiago de compostella gaan fietsen. Wanneer en hoe lang hangt even af van mijn financiele situatie, ik ben volgend jaar het hele jaar ‘vrij’ door afstuderen en ga nog niet aan een serieuze baan beginnen en heb daardoor veel vrijheid. Ik denk wel aan de warmere maanden in september/oktober, of anders maart/april 2012.

Ben je ook geinterreseerd in deze route, dan kan je me mailen rosanoe86@gmail.com

Groetjes, Rosa

Beste Rosalinde,

Ik heb al afgesproken om met iemand in de 3e en 4e week van augustus in de Eifel te gaan trekken. ik heb mijn berichtje laten staan voor het geval iemand dezelfde plannen zou willen hebben. dan zouden we met z’n drieen of meer kunnen gaan.
Ik heb al wel eens zitten denken aan rondfietsen in Groot Brittanie, want dat is toch wel een mooi land gebleken. Maar dat is nu wellicht iets voor in een ander jaar. Helaas kan ik dit jaar dus niet meer met je mee.

Je maakt me wel nieuwsgierig: als je zo’n afstand gaat fietsen, moet je wel gepassioneerd zijn van fietsen. En dat ben ik ook! Ik ben wel benieuwd naar je verhaal.

Met vriendelijke groet,

Joost
Goirle.

wat dacht je om naar santiago de compestella te fietsen ik ben een 33 jarige jongen uit den haag en jij??

ik ben rosa, 24 jaar uit Zeist. Ik heb nog niet echt concreet plannen maar vind het wel leuk om met iemand te brainstormen over een mogelijke fietsreis.

Wat is je emailadres? Wellicht kunnen we wat mailen.

groetjes, Rosa

Dag Rosa,

Dat vind ik nou leuk!
Mijn plannen, en die van mijn nog niet geheel bekende fietsmaat, moeten nog concreet gaan worden. We weten alleen dat we een rondje door de Eifel gaan maken.
Mijn mailadres is: fietswiel@home.nl
Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.

met vriendelijke groet,

Joost