Fietsen naar Rome...

Hallo toekomstige reisgenoot,

Ik ben van plan dit jaar nog naar Rome te fietsen. Waarom naar Rome? Gewoon omdat het er is! Ik wil dit dit doen op de racefiets en ga de route volgen van Hans Reitsma (effe Googlen…) met niet te veel bagage; een rugzak. Slapen in de openlucht of Couch Surfen. Mijn eerste idee was om dit alleen te doen,maar het lijkt me ook leuk om dit met een gezellige vreemde te doen. Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke avonturier, maar dit is geen must.
Terug gaan we niet fietsen; dat kan met de trein en zelfs vrij goedkoop met het vliegtuig. Als we een beetje door fietsen is dit in drie weken te doen en dan heb je ook nog tijd voor af en toe een koud biertje op een terrasje of zwemmen in het Garda meer.
Ik heb er nog geen vrij voor opgenomen, maar ik ben aan het denken aan juni-juli.
Kom maar op als je durft…

[RIGHT]

http://www.wereldwijzer.nl/images/misc/progress.gif

[/RIGHT]

Hey Cortega,

Ik, Sem een jonge van 18, wil ook graag op de fiets naar Rome. En ik heb ook de zelfde reden als jij hebt (waarom naar Rome Fietsen? Gewoon omdat het kan). Ik wil dit ook op een racefiets doen en slapen in de open lucht of Couch surfen. Dit wil ik ook omdat ik niet al te veel geld heb.

Nee ik ben helaas geen vrouwelijke avonturier, maar wel een jonge die van avontuur houdt en er even tussen uit wil. Ik heb nog niet heel veel fiets ervaring en zeker niet met zulke lang afstanden, maar dat is de reden dat ik samen met iemand wil fietsen. Zodat we elkaar een beetje kunnen helpen de reis door te fietsen en met z’n tweeën is natuurlijk altijd leuker dan alleen.

Ik hoop snel wat van je te horen.

Doeg,

Sem

Ja inderdaad, het plan was Rome, maar dat is gewijzigd naar Spanje. Naar L’estartit om precies te zijn. Ik vertrek in het weekend van de 26ste Juni, vanuit Maastricht. Het plan is om in een dag of 10 naar Spanje te fietsen. Er is daar een te gekke camping waar flink wat vrienden en bekenden van mij staan staan. Ik vlieg terug de 17de juli, vanaf Girona.
Laat maar weten wie er alsnog zin heeft en goeie benen. [EMAIL=“cortega@gmail.com”]cortega@gmail.com