welke dame wil in 2014 met mij, man , per fiets naar Santiago de compastello ?
ik ben dan 60 jaar, vertrek periode rond eind mei.
heerlijk ontspannen en kamperen waar mogelijk. geen haast en geen sexuele bedoelingen,
nieuwsgierig ? leg kontakt met mij, niets moet, alles vrijblijvend.
ik woon in Breda
groet
ton
Ik, vrouw van 51 jr, wil binnenkort mijn eerste lange fietsavontuur gaan maken ook met kamperen en zoek daarvoor nog een fietsmaatje, zou het iets voor jou kunnen zijn? Liever dus eerder vertrekken. gegroet.
geachte onbekende,
helaas lukt het me niet om dit jaar te vertrekken,
het was wel mijn bedoeling geweest om dit jaar te gaan maar door omstandigheden gaat het me niet lukken,
volgend jaar heb ik er veel zin in,
als jij toch dit jaar gaat wens ik je superveel geluk en sterkte,
ik vind het goed van je
heel veel welgemeend succes
ton
He Ton,
Wat een leuk idee! Zoek zelf ook een maatje (vriend) om af en toe eens erop uit te gaan. Dit spreekt me in ieder geval wel aan. Ik twijfel wel of de afstand niet een beetje te veel voor mij is. (Het land is helemaal oke, leer momenteel spaans) Misschien is het leuk om alvast wat kleinere fiets tochtjes in eigen land te ondernemen of iets dergelijks. Net als jij zou ik met een miljoen ook als eerste een hele praktische camper aanschaffen en daar in een tijdje gaan bivakkeren. Maak je dromen waar ook al zegt iedereen om je heen dat het niet haalbaar is, ha ha.
Wordt tijd dat ik me even voorstel: ben een onafhankelijke,spontane, en jeugdig uitziende vrouw van bijna 58 jaar.
Het lijkt me leuk om iemand te vinden waar het mee klikt om leuke aktiviteiten mee te ondernemen.
Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je.
groetjes,
Clever
he Clever, bedankt voor je reactie,
ik kom net terug van een weekje flevomeer met de camper, ook daar heerlijk gefietst,
donderdag ga ik voor 15 dagen naar spanje en 15 juni 15 dagen naar oostenrijk.
je aanbod lijkt me leuk maar uit welke omgeving van nederland kom jij ?
is toch ook belangrijk lijkt me.
je kan me ook mailen op tonkuip@outlook.com wie weet willen we elkaar leren kennen,groet
ton
goedenavond vrouw of mevrouw,
ik lees dat U een lange fietstocht wilt maken samen met iemand anders. ik ga 20 juli een lange fietstocht langs de duitse donau en het altmuhltal in zuid-duitsland maken.als u interesse hebt moet U even kontakt opnemen.ik ben 57 jaar en ben vorig jaar alleen naar berlijn gefietst,dus enige ervaring.
bedankt voor je reactie, maar ik heb op dit moment al een maatje waar mee ik verder wil, succes voor het vinden van een deelgenoot, groet
ton
-
-
- Updated - - -
-
toch bedankt voor je reactie en succes
ton
-
-
- Updated - - -
-
jammer dat je geen foto stuurde,