Wie heeft ervaring met fietsen op Sri Lanka? Zijn er ook verkeersluwe routes te vinden, of heeft er iemand een routeboekje? Ik wil graag mijn andere routeboekjes ruilen. Ikheb ze van Malasie - Thailand - Cambodje - Laos - Vietnam etc. Graag je reactie.
Halo Piet bij het volgende stukje heb ik al geantwoord op een vraag over fietsen Welke afstanden denk je te fietsen? Voorover naar je wiel kijken en alleen maar de weg zien en heel veel kilometers op een dag dan kun je beter in Nederland blijven :is veel veiliger .maar om echt te genieten van dit land zijn er heel veel mooie weggetjes weg van de grote wegen alleen slaapplaats vinden is vaak wat lastig maar wij vinden het een heerlijk land om te fietsen !
Hallo Jan,
Nee, het is niet de bedoeling om alleen maar te fietsen, ook het land bekijken, ontmoetingen meemaken en vooral genieten is ons plan. Als ik jouw bericht goed lees, heb jij ervaring met het fietsen op dit wonderschone eiland. Hoe kom je aan een goede routekaart waarop de kleine weggetjes staan? Wellicht kun jij ons daarmee helpen. Is eind januari een goede tijd om te gaan? Groet en bedankt voor je reactie,
Piet
Halo Piet Ik heb al wat geschreven als antwoord bij Ans die ook wil fietsen lees dat eerst en als je nog vragen hebt ga je gang En ik heb laaste keer en kaart gedownload(gratis) op mijn Garmin Dakota ging helemaal super!Groeten jan