Fietsen in Chang Mai

ik wil graag met mijn vriendin meerdere dagen fietsen in de omgeving van Chang Mai en onderweg ergens slapen.
Wie weet waar je fietsen kan huren, zitten er fietstassen bij en kan je makkelijk onderweg slaapplekken vinden.
Zijn de fietsen goed genoeg om er opuit te kunnen trekken.
an

Kijk altijd uit in het verkeer, buiten Chiang Mai is het veel rustiger, maar auto’s, vrachtauto’s e.d.houden weinig rekening met fietsers, het is de bedoeling dat fietsers rekening houden met groter verkeer.

Fietsen kunnen jullie huren in één van de zijstraten van loy kroa road of aan de tapae road,voor een slordige 50bath per dag!Ik moet je erwel bijzeggen dat er geen fietstassen aanwezig zijn en dat de fietsen in slechte staat verkeren!(slecht opgeblazen banden,zadel dat naar beneden komt)Slaapplaatsen tjaaa???ik weet niet waar jullie gaan fietsen in Chiangmai??groetjes:georgessiam.

Die Georges,

dit is nou net de reden dat Hans “changmaicycling” opgeeft; daar zit overigens ook een nederlandstalige link in.

Groet,
Joe

Beste An, wij verzorgen recreationele fietsexcursies door de schitterende omgeving van Chiang Mai.
Varierend van een halve dag tot en met een 5 daags fiets avontuur.
De meerdaagse tochten worden zo veel mogelijk door mij zelf begeleid.
Ook kan je bij ons goede fietsen huren.
We hebben Merida mountain bikes met voorvering en 24 versnellingen of een Treck city bike met voorvering en 21 versnellingen.
incl in de fietshuur is een goed slot, reserve band , pomp , plaksetje, verlichting en eventuele fietstassen voor de baggage drager.

Voor meer informatie mail naar : [EMAIL=“egmond@bangkokbiking.com”]egmond@bangkokbiking.com

Of bezoek de website : www.bangkokbiking.com
www.chiangmaibiking.com

Met vriendelijke groeten,

Fokke van Egmond
RBB-Chiang Mai Biking
+66(0) 81-0320011

Wij hebben in april van dit jaar een 3-daagse tocht via www.clickandtravelonline.com gefietst rondom Chaing Mai. werkelijk onvergetelijk, adembenemend en grandioos!
Dit is een bedrijf van een Belg die organiseerd naar de wensen van de klant, geweldige fietsen, fietstassen en routebeschrijving. Kijk op hun site in het gastenboek en laat je overtuigen!

Wij zijn ook dit jaar gaan fietsen met Fokke en we vinden het een regelrechte aanrader. Van het begin tot het eind een prima tijd/verzorging/fietsen, etc. Gewoon doen.:nod: