Fidesco Nederland wil een profiel plaatsen

Hallo,

Wij van Fidesco Nederland betalen mee aan het samenwerkingsverband. Ik wil nu ons profiel plaatsen maar zodra ik op de desbetreffende pagina komt, geeft het programma aan dat ik niet verder mag/kan.
Kunnen jullie dit wel mogelijk maken svp en mij een reactie geven.

Met dank,
Hilde

Hallo Hilde,

Je kunt je profiel plaatsen in de Wachtkamer: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=136

Meer informatie vind je ook in de handleiding: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028

Mocht je er niet uitkomen, laat het dan gerust hieronder weten.

Hallo Jeroen,
Volgens mij heb ik een bericht in de wachtkamer gezet. Ik kan nergens zien of het al geplaatst is. Kun je dat even nagaan svp en mij die link sturen.
Dank, Hilde

Hoi hilde,

Ik zie 'm staan (en als het goed is moet jij 'm ook kunnen zien?). Wachtkamer: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=136

Lotte is net weg, maar ik neem aan dat ze 'm morgen naar de juiste rubriek verplaatst. Ik houd je op de hoogte.

Dank je Jeroen. Het bericht staat daar al bijna een week. Ik hoop dat het wordt goedgekeurd.
Hilde

Hoi Hilde,

Jullie profiel staat nu een aantal dagen online en is al 202 keer bekeken: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1257

Maar volgens Bastiaan willen jullie opzeggen? Lotte en ik hebben het even nagekeken, maar jullie nemen al geen deel meer aan het samenwerkingsverband sinds 1 december… (in november hebben jullie nog een factuur ontvangen voor deelname tot 1 december, daarna niet meer).

Kun je me laten weten wat jullie precies willen? Mocht het samenwerkingsverband zelf nog onduidelijk zijn, hier vind je meer info over de vele voordelen van het samenwerkingsverband: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=173725

Beste Jeroen,
Dank voor jouw reactie. Ik zal onze penningmeester laten nakijken of dat wij inderdaad geen factuur meer hebben gekregen. Zodra ik iets meer weet van hem, bericht ik jou weer.
groeten, Hilde

Ha Jeroen,
Onze penningmeester bevestigt dat wij geen facturen van jullie hebben gehad na 30 november 2015. We betaalden dus inderdaad niet meer voor het samenwerkingsverband en waren hier dus al uitgestapt. Hiermee willen we dat nog eens bevestigen. De voordelen die het samenwerkingsverband brengt,
sluiten onvoldoende bij ons aan.

Graag zouden wij wel met onze stand willen deelnemen aan een komende Wereldwijzer-dag. Kunnen jullie ons daarvan op de hoogte blijven houden svp: info@fidesco.nl.

Misschien vinden jullie het op jullie beurt leuk om alvast uit te worden genodigd voor ons 25-jarig bestaan. We vieren dit op 1 oktober a.s. in Nijmegen. Gezien jullie in Nijmegen gevestigd zijn, is dit wellicht een leuke uitnodiging. Zie http://www.fidesco-international.org/nl/fidesco-nederland-25-jaar/

Bedankt, Hilde Sluiter