Feedback gevraagd: wereldreis budget & route tools (in ontwikkeling)

Hi allemaal,

Ik ben zelf developer en momenteel bezig met het bouwen van een website met tools om een wereldreis te plannen.

Samen met mijn vrouw en (tegen die tijd) ons 4-jarige kind willen we binnenkort voor ongeveer 6 maanden op wereldreis. Tijdens de voorbereiding merkte ik dat veel informatie versnipperd is, dus ben ik begonnen met het bouwen van o.a. een routeplanner en een budget tool.

De tools zijn nu in een fase waarin ik ze graag wil testen en verbeteren. Vooral de budgetberekening vind ik lastig: komt dit een beetje realistisch over?

Daarom ben ik op zoek naar ervaren reizigers die er eens naar willen kijken :folded_hands:

-- Klopt de manier van berekenen volgens jullie?
– Mis je belangrijke kosten of onderdelen?
– Wat zou deze tools voor jou écht afmaken?

Alles is gratis te gebruiken, het doel is vooral om het plannen van een (wereld)reis een stuk eenvoudiger te maken, zeker ook voor gezinnen zoals wij.

Alle feedback is welkom, alvast bedankt! :globe_showing_europe_africa:

Website:

2 likes

Hi Wereldreisplanner,

Mooi tool! De budgetberekening ziet er realistisch uit. Ik mis misschien nog een categorie voor onverwachte kosten zoals visumaanvragen of medische kosten onderweg. Ik ben zelf ook bezig met iets voor reizigers. Een tool die je reispersoonlijkheid ontdekt via instinct. Compleet anders maar ook nog in validatiefase. Leuk om te zien dat er meer mensen zijn die tools bouwen voor reizigers!

Veel plezier tijdens jullie wereldreis.

Groetjes

Irma

Hey Irma,

Bedankt voor je reactie. Dit is zeker waardevolle feedback!
Wel tof dat je ook een tool aan het bouwen bent. Is deze al online te bezoeken? Ik ben benieuwd.

Groetjes!
Mitchel

Hi Mitchel,

Goed om te horen! En jazeker, je kunt hem vinden op Discover your vibe. Swipe door de beelden en kijk wat eruit komt. Benieuwd welk reizigersprofiel jij krijgt en of het klopt met hoe jij reist.

Groetjes

Irma

ziet er mooi uit maar ik mis dat je andere landen kan kiezen dan Nederland

Leuk dat je wilt helpen bij het verbeteren van de tool. De vraag die je stelde is voor ons heel waardevol, omdat het blijkbaar nog niet duidelijk is waar je landen kunt toevoegen. Ik heb een screenshot toegevoegd. Je kunt de gewenste landen toevoegen via “Bestemming toevoegen” links onderin.

Bedankt voor de feedback en hopelijk kun je verder met het plannen van de route.

Ok toppie, bedankt en hoe plan je nu verder de reis precies?