Februari 2015 honeymoon

Het is februari, je wilt niet skieen en je hebt ongeveer een week de tijd. Waar ga je dan naartoe? Wie heeft er tips voor een stel waarvan de enige vereiste is dat ze niet overdag in een winterjas, muts en handschoenen hoeven te lopen, maar wel graag iets onvergetelijks meegemaakt willen hebben.
De bestemming mag bij voorkeur in europa liggen gezien de korte tijd die we tot onze beschikking hebbben!

Algarve, Portugal schiet me als eerste binnen. Erg mooie omgeving!

Maar als je toch een winterjas wilt aantrekken zou ik voor IJsland gaan. Een hele bijzondere bestemming! Niet te ver vliegen. Zelf een auto huren en lekker rondrijden. Prachtig land!

Wil je toch liever naar de zon en wat warmer dan in Portugal, dan zou ik denk ik kiezen voor de Nederlandse Antillen. Ik meen uit mijn hoofd een uurtje of 8 vliegen, klein en compact zodat je toch een eiland helemaal kunt zien en je hebt er heerlijke stranden. Op de koop toe kun je ook nog snorkelen!
Mijn huwelijks reis was deels naar Curacao, ik vond het geweldig!

Dank je wel voor je antwoord! Ik zat zelf ook te denken aan de Portugese azoren, schijnt een prettihe temperatuur te zijn.
Ben je zelf weleens in de winter in de algarve geweest?

Helaas niet zelf in de winter in de Algarve geweest, maar wat we hebben gehoord van de bewoners daar is de winter prima vertoeven. Natuurlijk geen 30 graden, overdag wel t-shirten weer en in de avond is een vest nodig.