Februari 2008 Zuidoost Azie

Hallo

Volgend jaar Februari vlieg ik naar Thailand om verder over land naar Cambodia Vietnam en Laos te gaan!!! Misschien ga ik ook wel naar Kuala Lumpur of China who knows???

Zijn er nog andere mensen die rond deze tijd naar Thailand vliegen of anders in Cambodia of Vietnam zijn?? Let me know!!!
Ben zelf van plan om 4 maanden rond te gaan trekken en veel te gaan zien.En wat er op mijn pad komt dat komt!!!

Ben zelf een spontaan en gezellig persoon, die sociaal is en het leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen, met hun ideen uit te wisselen of wie weet rond te trekken…

groetjes Daisy

Hoi,

Klinkt goed. 4 maanden is wat mij betreft alleen net even iets te lang. Ik weet niet of dat een probleem is? Je plannen spreken me in iedergeval erg aan!

Groetjes Ilse

Hoi Ilse

Wat waren jouw plannen dan??? Ik heb mijn ticket al geboekt voor 11 Februari 2008.
Zal eerst in Bangkok even blijven om te aklimatiseren en om daar rond te trekken( is namelijk een erg indrukwekkende stad)en daarna naar Cambodia, Vietnam en Laos.
Heb al wel een route maar die zal ik hoogstwaarschijnlijk niet aanhouden!!!

ben benieuwd wat jouw plannen zijn? en wie jij bent?

Hoor je snel weer!!

Groetjes Daisy

Hey Daisy,

Ik zie dat je net de andere kant als mij op gaat. Ik ga via Vietnam, naar Cambodja en dan Thailand. Thailand zal ik alleen rond eind februari weer verlaten om door te vliegen naar australie. Lijkt me leuk om eens plannen uit te wisselen en misschien kruisen we elkaar ergens in Thailand.

groetjes

Danny

Hoi Danny

Als ik het goed begrijp vlieg jij naar Vietnam en dan ga jij over land naar Cambodia of vanuit thailand naar vietnam???
Hoelang ga je? en wanneer vertrek je?

Ik ga 11 februari en wil dan een paar dagen in bangkok blijven om zo over land naar cambodia te gaan en dan door naar vietnam zodat je vanaf het zuiden naar boven kan trekken en dan door laos weer terug naar Thailand kunt. Ik denk dat dit de beste weg is om zo alles te kunnen zien…

Ga je ook in australie werken? hoe gaat dat als je daar naar toe zou willen en je wilt er ook werken moet je dan van te voren een visa regelen of kun je dat daar ter plekke regelen? of hoe gaat dat precies omdat ik ook misschien het idee heb om naar australie of new zeeland te gaan ofzo!

groetjes Daisy

Hoi Daisy

Ik vlieg inderdaad naar vietnam en dan via land naar cambodja, Thailand.
Ik vertrek op 22 nov. naar Vietnam. Waar ik 4 weken ga rondreizen en 4 weken vrijwilligerswerk ga doen. Na deze 8 weken Vietnam. Ga ik verder naar Cambodja en Thailand. Als ik 11 feb. toevallig in Bangkok ben kom ik je wel van het vliegveld halen met een bordje :wink: . Vanuit Thailand vertrrek ik 25-02-08 naar Taiwan.Waar ik 3 dagen verblijf om verder te vliegen naar Australie. Als je langer dan 3 maanden wilt verblijven in Aus. dan heb je een werkvergunning nodig. Ik ben zelf maar 6 weken daar dus denk niet dat ik daar blijf om te werken, maar mijn datums van de tickets kunnen verzet worden (open tickets, jaar geldig) dus als ik iets tegen kom wat me goed bevalt zal ik zeker langer blijven, maar het mag niet langer dan 3 maanden zijn. Of je moet als je in Aus. bent een visum aanvragen, maar dan moet je kunnen aantonen dat je over een minimaal bedrag van 3000 euro beschikt. In Nieuw Zeeland zijn het geloof ik dezelfde regels, maar dat weet ik niet zeker.

Ga je ook alleen, of ga je met een groep? Ik zelf ga alleen, maar ik heb wel de indruk dat je veel backpackers onderweg tegenkomt. Als je wilt kan je me ook eens toevoegen op msn. [EMAIL=“ynnad@hotmail.com”]ynnad@hotmail.com.

groetjes, Danny

Hey Daisy!

Leuke plannen heb je! Mijn wereldreis begint 18 Februari om 07:10 uur in Bankok… dan zit jij natuurlijk al lang in het noorden ergens:) Ik ben van plan om een rondreis in Thailand te maken. Ik heb nog geen route uitgestippeld, maar ik ga eerst naar het noorden. Ik kijk ook gewoon lekker wat er op mn padje komt daar. Een toch door de jungle lijkt me in ieder geval heel gaaf… Ik blijf zelf maar 3 weken in Thailand… dus ik blijf niet al te lang hangen in Bankok. Misschien dat ik je nog in kan halen haha. voeg me anders ff toe op MSN… [EMAIL=“jhmanschot@hotmail.com”]jhmanschot@hotmail.com

groetjes, Jasper

Hoi,

Ik vlieg deze week naar laos en ben vervolgens van plan rondje Cambodja en Vietnam te maken. Ik ben inmiddels al 3,5 maand onderweg in Azie.

Mocht het uitkomen laat het mij weten, mail me op: [EMAIL=“pascaldegroot@live.nl”]pascaldegroot@live.nl

Groet

Ik hoop dat dat meisje nu voor jou verwittigt is
en weet dat je een pervers bent
ze kan het ook navragen hier he!
mocht je haar van het tegendeel willen bewijzen
en weten dat je al bent Danny van in het jaar 2007
amai ,ik krijg nogal wat bewijzen bijeen zo seg
ge maakt het me wel makkelijk zo