Favoriete pretpark in de VS?

Wat is jouw favoriete pretpark in de VS? Is dat Six Flags Elitch Gardens in Colorado? Of Disney World in Florida?

Laat het hieronder weten!

Ik ben vorig jaar naar Six Flags Los Angeles gegaan en dat was CRAZY AS HELL! De belgische pretparken zijn er niks tegen!

Het was ook de afsluiter van een 3 maanden reis door USA. Mooi , mooi

Het is alweer een tijdje geleden dat ik in Amerika ben geweest. Wat ik erg leuk vond was Seaworld. Niet echt een pretpark, maar wel 1 erg gave attractie.
Ook ben ik toen geweest bij Disneyland in Anaheim. Erg leuk om te zien dat daar de tower of terror stond (wat ik overigens een erg leuk concept vond) en vervolgens dit idee ook werd gebruikt in Disneyland Parijs.

Dit zijn toch de 2 favorieten van mij.

In 2007 heb ik mij zeer vermaakt in Universal Studios Hollywood (wel het enige pretpark/themapark waar ik ben geweest in de VS). Sowieso het gaafste spookhuis dat ik ooit heb gezien (levende acteurs kunnen toch iets beter op de situatie inspelen dan computers).

Sowieso voor iemand als ik die niet van snelle attracties houdt (zoals achtbanen), toch een hoop te doen en te zien!

in 2008 in de universal studios geweest en de attracties in dat park zijn echt gaaf. The simpsons, the ride was net open, heel gaaf!!
ben toen ook in seaworld geweest, heel mooi park. Alles gaat lekker relaxed.

Grootste pret hebben we altijd in de National Parks.

Universal in Orlando.
The simpsons was inderdaad fantastischs.

Six Flags Great Amerika in Gurnee Illinois, ten noorden van Chicago.
een droom voor wie van rollercoasters houdt.

In 2008 ben ik in Six Flags Magic Mountain geweest en dit was wel een van mijn gaafste ervaringen met Pretparken.
Verder 2x in Universal Studio’s Hollywood geweest en het spookhuis is echt geniaal gemaakt! :slight_smile:

In oktober ga ik de pretparken in Orlando bezoeken! Ik kan niet wachten…

Wij zijn naar de universal studio’s geweest in orlando,wel mr een deel van het park,aagezien het andere enkel uit achtbanen bestond. De simpsons attractie was echt sjiek!!

Seaworld was een kei mooi park,lekker gezellig en kei mooie shows!
Discovery cove was geweldig,een prive eiland met de kans om te zwemmen met dolfijnen,echt super de moeite!

Disney village hebben we gezien,ook de village van studio park,met hard rock cafe,leuk leuk!:slight_smile:

daar zijn gewoon 4 disneyparken in orlando;,animals,waterpark,disney magic kingdom en nog een met enkel achtbanen

ik wil meteen terug!! wij zijn dit jaar in maart geweest,nooit moeten aanschuiven en tip: koop je tickets in plaatselijke mcdonalds, wij hadde vanuit belgie alles geboekt,doen we nooit meer,veel duurder!helaas:)

ik wil toch terug:)

tip hotel orlando: double tree the castle,echt leuk en vlakbij alles!!

universal studios in orlando…maar dan wel beide parken die daar zitten…adventureland mag zeker niet buiten de boot vallen.
Maar het allerallerallerleukst zijn deze parken als het halloween is.
Althans als je dat leukt vind.
Het is gewoon allemaal net echt…zo mooi gemaakt, ondanks dat je weet dat het allemaal nep is zal menig een een gil slaan als er dan weer een debiel op je af komt rennen in zijn aangepaste halloween kleren!
Fantastisch, kan ook bijna niet wachten tot we dit jaar weer gaan.
Lekker griezelen!!!

Definatly Disney world in Florida!! het was een topweeek!

Groetjes,
Eva Jansen

The Universal Studios in Orlando en Los Angeles waren top! Het was daar 1 grote beleving! Van de ene film act ging je weer over in de andere. Gaaf om zelf onderdeel uit te maken van een deel van de film!

Voor mij was Seaworld geweldig! We waren er in 2009 nog voor het ongeluk met de trainster. Ook Universal vonden mijn man en ik geweldig! Achtbanen hoeft voor ons niet zo, we zijn 50 plus :slight_smile:
Andere parken nog niet bezocht, maar we komen er zeker terug!
Groetjes
Anenjos

Over welke tickets heb je het dan die in de Mac Donalds te koop zijn?

EPCOT in Orlando.
Zo’n mooi park. Veel te zien en te doen in het eerste (wetenschappelijke) deel en dan the world showcase rondom het meer. Gewoon schitterend.

hay iedereen,

ik ben in florida geweest, naar sea world, vondt t wel erg mooi aangelegd, maar sommige ruimtes klein voor de dieren. wel bezoekje waard.

Vond Universal studios Hollywood teleurstellend. Weinig attracties en zeker te weinig thrillrides. Op een rustige dag heb je alles gehad in een halve dag. Heb me op zich wel vermaakt maar zou het niemand aanbevelen voor de prijs, al moet ik toegeven dat het spookhuis wel intens was.

Als u in de buurt van Washington DC, check dan Kings Dominion en Busch Gardens. Ik woonde vroeger in het gebied en ging naar die parken elke zomer.

Busch Gardens - http://www.buschgardens.com/bgw/
Kings Dominion - http://www.kingsdominion.com/

1 like

Universal Studios (beide parken), vooral met Halloween :slight_smile: