Wij gaan in juli voor 3 weken rondreizen door het zuid-westen van de V.S. Nou zaten we een beetje te kijken wat we allemaal willen zien. Omdat we vaak maar 2 of 3 dagen op een bepaalde plek zijn, moeten we soms keuzes maken. Zo ook tussen Disney en Universal Studios. Eerst dacht ik, ik weet zeker dat ik naar Disney wil, omdat ik dat echt geweldig vind. Als kind ben ik ooit in Disney Florida geweest en vond dat niet te vergelijken met Parijs. Nou las ik dat Disney in Anaheim, juist weer wel veel op disney parijs lijkt, waar we dus al een keer zijn geweest (en waarschijnlijk nog wel een keer heen gaan) Wie weet of dat ook waar is?
Is er iemand in beide parken geweest, en wat is jullie ervaring?
Disneyland is vergelijkbaar met het Magic Kingdom van Florida, dus zonder MGM, Animal Kingdom, Epcot etc.
Universal Studios is te vergelijken met MGM Studios in Florida. Je bent zelf in Florida geweest, dus op basis daarvan kun je de keuze maken.
Misschien is Sea World in San Diego ook nog een optie. LA heeft verder niet zo gek veel te bieden.
Wij gaan in augustus 2008 3 weken op rondreis. Onze jongens van 12 en 15 willen liever naar de Universal Studios dan Mickey en Minny Mouse een handje geven!
Onze reis eindigt in San Diego dus we gaan ook zeker Sea World bezoeken.
Ik ben wel in Universal Studios in Orlando, Florida geweest, en dat was helemaal geweldig! Ik denk niet dat het zo veel zal verschillen met die in Californie. Als je een beetje van films houdt is Universal zeker aan te raden. Je herkent in veel attracties scenes uit films. Vooral Men in Black attractie was erg leuk; schieten op aliens met die irritante pistooltjes uit de film :biggrin: Zelfs de wachtrijen zijn daar vaak al een hele ervaring