Hallo,
Wij willen in één dag óf Disney Anaheim bezoeken óf California Adventure Park. Welke raden jullie aan? En waarom?
Of is het ook haalbaar om beide parken in één dag te bezoeken met een parkhopper ticket?
Groet,
Leonie
Hallo,
Wij willen in één dag óf Disney Anaheim bezoeken óf California Adventure Park. Welke raden jullie aan? En waarom?
Of is het ook haalbaar om beide parken in één dag te bezoeken met een parkhopper ticket?
Groet,
Leonie
Wij bezoeken geen amusement parks maar ik wil je wel wijzen op Car Lands dat 2 dagen geleden in Califonia Adventure Park werd geopend.
Hoi, nou ik ben in Disney (Anaheim) geweest, en vond het niet zo spectaculair, ik vond Disney Parijs mooier! Adventure ben ik niet geweest, maar mijn advies is dat ik daar dus heen zou. Allebei op 1 dag is volgens mij niet te doen! Je kunt altijd nog eens naar disney Parijs en dan heb je een mooier park als in Anaheim. groetjes Ina
Als je niet zeker weet, zou ik de park hopper nemen.
Disneyland is klassiek en orgineel. California Adventure heeft meer rides voor de mensen groter dan een meter
Persoonlijk vind ik California Adventure leuker, niet zo Disney, maar als je mijn kleine nichtje vraagt vindt ze het Kasteel en Alice in Wonderland prachtig.
:vak02:Peggy