hai everybody who is reading this message,i am looking for mij famillie zylstra
faas en sjaan zylstra gregory danny patricia or irene en jason zylstra.
i was in australia in 1975 for six months and we lost every kontakt with them after the dead off my grandmother
if anybody can tell me where i can get any information too find them please dont wait.
the only thing that i know is that my neece patricia zylstra worked at woolworth in caulburn.
i hope too hear as soon as possible
More information may help…
Maybe you can give us an indication of how old (+/-) they are?
:dag:hi volange
i think my aunt and uncle are around 70 72 and there chilgren i think between 30 and 45 years old
my aunt went too australie by imigration and her girls name is sjaan van der schans
i know at the time i was in australie my neece backname is murphy and lived in woolagong
at at the time i was there i stayed in towrang
i hope to hear something soon
and thanks for reacting so fast
Hoi Davy,
Dit is een Nederlandstalig forum, als je familie geen Nederlands meer praat, is de kans niet groot dat ze hier te vinden zijn. Net zoals vrienden/kennissen van ze die geen Nederlands praten. Het heeft dus niet zoveel zin om hier in gebrekkig Engels een bericht te plaatsen.
Misschien weet iemand op het Australie forum een Engelstalig forum in Australie waar ze wel op te vinden zijn. Misschien kan dan ook iemand je helpen om je oproep te vertalen, ik denk dat hij dan duidelijker over komt en dat je meer kans maakt. Ik wil je evt ook wel helpen met vertalen. Ik denk nl niet dat iemand die geen Nederlands kan weet wat je bedoeld met backname en girls name omdat dit letterlijke vertalingen zijn uit het Nederlands (in het Engels is het surname en maiden name).
Heb je trouwens ook al op wat social media gezocht? Facebook of Twitter (Hyves heeft niet zoveel zin, dat wordt alleen in Nederland gebruikt). Zo heb ik laatst een achternicht gevonden waar al 20 jaar geen contact meer mee was.
Nog een tipje die wellicht handig is:
australie.startpagina/prikbord. Daar staan wel vaker zulke berichten!’
Succes ermee!
kijk maar eens op White Pages Australie er staan wel 10 Zylstra,s in Australie
Zijlstra de naam zo gespeld kom je niet vaak tegen,in Australie gebruikt men de Y
succes
Jaap