Extremisten beginnen ook: Aanslag op gaspijplijn in El Arish.

El Arish ligt in de Noordelijke Sinai, en er ligt een gaspijplijn die Israel deels van gas voorziet. Vanwege de verminderde veiligheidsvoorzieningen ( alles zit immers in de steden) is het onbekenden gelukt om een aanslag op deze gasinstallatie te plegen. Het had een enorme explosie tot gevolg.
Verder heeft de MB gewapende strijders ingezet in Cairo. De daken zijn bezet door mannen met baarden en automatische wapens.
Het wordt tijd dat er ingegrepen wordt…

Het blijkt nog niet bevestigd te zijn, en de logische reacties:Ahmed Fathi wowowowowow

The heroes in Sinai made it!!!
Explosion in the Natural Gas Station and Pipeline delivering our gas to the poor Israel, at subsidized price!

…Anyone from Sheikh Zuwayyed ya Shabab.
Lees verder 9 minuten geleden ·Vind ik leukVind ik niet meer leuk · · Feedback bekijken (1)Feedback verbergen (1)
[ul]
[ul]
[li]http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs1343.snc4/161419_664335857_4327236_q.jpg Jordan Ess Wow they’re going to be pissed, but since the Palestinians censored almost all content related to Egyptian unrest, I say to their government, I’m not your brother, and you’re not mine. As for the Israeli’s they’ve made more than one Egyptian a billionaire, too bad they paid they paid their workers $30 a day. ongeveer een minuut geleden · Vind ik leukVind ik niet meer leuk · [/li]

[/ul]
[/ul]