Omdat de verkiezingen zijn vervroegd moeten alle touristen een extra permit hebben voor noord sri lanka
ga naar de site van ministerie van buitenlandse zaken (Nederland) reisadvies sri lanka in dat reis advies
is er een link naar een e mail adres vul in de e mail persoongegevens paspoortnummer ETA nr vluchtgegevens en
de datum aankomst en vertrek uit noord sri lanka ik heb deze aangevraagd en binnen 24 uur gekregen via e mail
Een tourist heeft eigenlijk altijd een permit nodig maar ik denk dat dit alleen voor de verkiezingen geldt ben vorig jaar ook in noord sri lanka geweest zonder permit en geen controle gehad met het aanvragen van de permit wordt denk ik nergens naar gekeken want ik had de permit binnen 24 uur binnen het is wel een officieel dokument
gr robert
Geen idee hoe lang de regel geldt maar hij is er gewoon vooralsnog. Inderdaad te doen via e-mail naar DoD en ze kijken eigenlijk alleen of je alle gegevens (ETA nummer, vliegticketdetails etc.) netjes aanlevert. En of je op een zwarte lijst van politiek aktieven staat zoals NGO medewerkers maar dat zal in jullie geval niet spelen.