Excursies

hallo, ik ga van de zomer naar Hurghada, Egypte en ik wil graag een aantal excursies doen… Via de reisorganisatie is het vrij duur, dus boek ik liever bij een lokale organisatie. Maar ik ben dan weer bang dat ik opgelicht word…
Weet iemand een goede winkel/organisatie om een excursie te boeken in Hurghada? Of heeft iemand nog tips??

Alvast bedankt!

Groetjes Debbie

Hoi Debbie,
Heb je uiteindelijk nog een excursie gedaan? Hoe heb je deze geregeld (reisorganisatie of boekingskantoor ter plekke?) en hoeveel geld was je hiervoor kwijt?
Hoor het graag van je!

Goedemorgen Blanes,

Als je geïnteresseerd bent in een dagexcursie naar Cairo met het vliegtuig helpen we je graag met de organisatie en voorbereiding.

Via Egyptair, www.egyptair.com kun je tegenwoordig met creditcard heel gemakkelijk de binnenlandse vliegtickets boeken. Als je bovenaan de pagina "Egypt” aanvinkt krijg je vaak een lagere prijs dan als je “the Netherlands” invult.

Als Kingfisher Tours kunnen wij het privé vervoer met chauffeur en privé gids in Cairo voor je regelen. Je wordt tijdens deze excursie door onze vertegenwoordiger in Cairo met een naambordje opgehaald en die brengt je in contact met de Engelstalige – indien beschikbaar Nederlandstalige - privé gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld van Cairo.

Je kun me bereiken op [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com en als je me laat weten met hoeveel volwassenen en kinderen jullie zijn en wat je graag in Cairo wilt zien stuur ik je vrijblijvend een offerte toe.

Vriendelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok