Excursies vanuit Sousse

hallo,

deze zomer ga ik met mijn vriendin en een ander stel naar sousse, en we willen graag van jullie weten welke excursies we zeker niet mogen missen…

Zijn deze excursies betaalbaar, en waar kan ik ze het beste boeken? Via de reisorganisatie (Azur reizen) of bij een lokale agent? Is het veilig om bij een lokale agent te boeken, is dat te vertrouwen?

We willen graag naar de Sahara, is dit mogelijk?

IS het verstandig om zelf een auto te huren, en te gaan rijden, of is dit niet aan te raden ivm veiligheid of zo?

Alvast bedankt voor jullie adviezen!

De Sahara moet je zeker doen!!

groetjes Jara

Hey!

Je kunt vanuit sousse een excursie van 2 dagen naar het zuiden (sahara) maken en dat is zeer zeker een aanrader!!!

Als je meer over sousse ofzo wil weten moet je maar ff mailen!

Groetjes!

Hoi wat zijn de kosten hiervoor

Hallo Ricky,

Op mijn Tunesië web-log kun je de prijzen (onder voorbehoud) vinden van excursies die je o.a. vanuit Sousse kunt maken: http://pittie.web-log.nl/pittie/excursies/index.html

Groetjes,
Pittie

http://i2.photobucket.com/albums/y6/pewi/vlagtunesie.gif

Hoi

Ik ben hier nieuw op het forum.
Wij gaan op 28 maart naar Tunesië en heb even op je site gekeken (Pitty?? weet nie of ik het goed onthouden heb)
Maar is de Matmata-Douz ook aan te raden?
Das namelijk een 1 daagse tocht… die 2 -daagse lijkt me ook erg leuk, maar ja all-inclusive geboekt dus dat vind ik dan een beetje jammer

Wij zitten in Port El Kantaoui en zijn daar ook nog markjes om naar toe te gaan?/

Jeetje is wel erg veel in 1x he… maar ja wil graag alles weten

Groetjes Rianne

Hoi Rianne,
Het topic waar je op reageert is al wat ouder. Je kan dan dus beter via de website van Pittie je vraag stellen. Het email adres wat ik daar zie staan is** **[EMAIL=“pittiepit@gmail.com”]pittiepit@gmail.com
Succes!

Er is ook nog een ander Tunesisch forum om je vraag te stellen:

www.tunesie.yourbb.nl of idd kijken op de site van Pittie’s: www.pittie.web-log.nl

Vriendelijke groet,
Jos