>>excursies vanaf Koh Samui<<

hallooo allemaal!!!

mijn vriend en ik gaan 20 juni voor 19 dagen op huwelijksreis naar Thailand,Koh Samui…
maar omdat we meer willen zien dan alleen heerlijke stranden, zee en zwembad willen we ook excursies gaan doen…
wat zijn leuke dagtripjes om te gaan doen?
en kan je leuk en betaalbaar duiken?
hoop dat jullie info voor me hebben!

groetjes,
Monique

Hoi Monique,

Wat ik je zou aanraden is een scootertje huren en zelf het eiland verkennen. Met een kaart erbij kun je alle trekpleisters van het eiland makkelijk vinden.

Zelf ben ik naar Big Buddha geweest. Echt een joekel van een boeddha van wel 12 meter hoog. Daarom heen ligt een marktje en wat winkeltjes.

Wat er verder allemaal te doen is op Ko Samui: Tiger Zoo met vogelshow, Krokodillenfarm, Buddha Footprint en meer van dat soort toeristische dingetjes.

Of je goedkoop kunt duiken weet ik niet, want dat hebben wij niet gedaan. Verder zou je ook met de boot naar Ko Tao of Ko Phangan kunnen gaan.

Als je niet zelf rond wilt touren, kun je allerlei excursies/trips ook gewoon in één van de vele reisbureautjes boeken.

Waar op het eiland zit je ergens? Bij welk strand?

Heel veel plezier alvast!

hoi!

bedankt voor je reaktie!
we gaan naar chaweng buri resort, chaweng beach…

zijn net terug van de GGD, voor de vaccinaties dus we zijn er nu helemaal klaar voor haha :laugh: :RockOn:

Ow leuk!! Daar zijn wij ook een middagje geweest. Zelf zaten wij op Lamai beach.

In een uur rijd je trouwens het hele eiland rond!! :yes: Dus je zit overal dichtbij!!

Je zou ook eens kunnen kijken of er een full moon party is op het nabijgelegen eiland Ko Phangan, een absolute aanrader !!
Vanaf Samui zit je in korte tijd met de boot op Ko Phangan.

http://fullmoonparty-thailand.com/

Als je eind juni naar Thailand gaat, is er op 12 juli een full moon party.

wij gaan van 20 juni tot 9 juli naar thailand… dus helaas zitten we tijdens de full moon party alweer in nederland…

maar bedankt voor je info!

.

Hai,:wave:

Mijn vriend en ik gaan van 29 juni tot 16 juli ook naar chaweng buri hotel. Ik ben erg benieuw hoe het daar is.
Jammer dat je niet naar de full moon party kan, schijnt erg leuk te zijn.

wat leuk, dan zullen we mekaar vast wel tegenkomen daar, wij zitten er van 20 juni tot 9 juli :smiley: