Excursies in blanes?!

ik heb gezien dat er een groot aantal excursies zijn in blanes! een aantal lijken me zeker leuk, en ben dan ook van plan om die te doen! anderen lijken me daarintegen weer helemaal niks, en sommigen schijnen veel te duur te zijn voor wat je er voor krijgt!
deze heb ik gevonden:

Kroegentocht á €10
Lloret by night á €20
Waterworld á €20
Catamaran cruize á €40
Jeepsafari á €40
Barcelona á €30
Beachparty á €40
Canyoing á €45
Duiken á €55
Sunset partycruise á €40

Hebben mensen die voorafgaande jaren in blanes zijn geweest sommigen gedaan, en wat was jullie mening hierover?
ik hoor het graag!!:):slight_smile:

Oké, kroegentocht is wel een aanrader!
je komt dan te weten welke kroeg hot is en welke NOT :D.
lloret by night, is leuker om zelf te doen… niet met je hele groep je bent verplicht te doen wat hun wouden (althans toen)
Waterworld, als je van glijbanen & water houdt is het leuk; minder leuk is de drukte.
Catamaran cruize/jeefsafari; zegt me niks & lykt me dus ook totaal niks in Blanes!
beachparty WEL een aanrader, net als barcelona.
Duiken, & canyoing moet je alleen doen als je het zelf leuk vind; duiken is leuker :wink:
En tjsa sunset partycruise; it’s your party, just enjoy youre stay :slight_smile:

Heb zelf meer iets van, je komt er & je moet het zelf uitzoeken.
Geen dit of dat wil ik, zelf doen wat je wil is veel leuker !
Maar toch, beachparty & kroegentocht zyn echt wel de leukste dingen om mee te doen !
vooral als de kroegentocht gratis is voor my (A)

Waterworld ZUIGT
Partycruise ZUIGT
Barcalona ZUIGT

Duiken &shitt week ni…

Lloret by night VET
Kroegentocht VET

K hoef persoonlijk nergens naar toe, vermaak me in Blanes wel:evil:

Het is natuurlijk wat je er zelf van maakt!!! Kroegentocht lijkt me zeer geschikt voor ons om de 1e dag te doen, en die sunset partycruize lijkt me ook gaaf! op een bood met zn allen eten en drinken!

Dat is ook leuk :blush:
die boot hé (A)

Sarcastisch, of…:slywink:

waterworld ROCKT!
barcelona ROCKT automatisch

Waterworld ZUIGT. klaar :slight_smile:
veels te druk & bah, nee.

Barcelona is alleen leuk als het niet zo warm is (:

:lol: