Wij gaan met ons groepje met Snoeyink reizen. Daarbij is niks te vinden over een (ik noem maar wat) kroegentocht, beachparty, of iets dergelijks.
Kunnen wij in Blanes terplekke zoiets regelen? Zodat we dus toch nog aan een kroegentocht kunnen meedoen? Dat zou ik namelijk toch willen…
nouh… wees maar niet bang dat komt echt wel goed. voorall als je op een camping zit. want daar zitten vaak meerdere organisatie’s op een camping die allemaal wel dat soort dingen doen tegen kleine bedragen.
Wij zitten in een appartement, maar ach… als ik het zo hoor moet dat wel goed gaan komen
Kroegentocht lijkt mij echt vetjes… en ik heb gehoort dat er ook beachparty’s zijn op een stukje strand waar niemand kan komen enzo, supervet Khoop dat we zoiets kunnen regelen
klopt jah… beachparty is erg leuk… betaal je één bedrag en dan is het eten en drinken inc. lekker heel de dag aan de sangria… En je gaat inderdaad met een boot naar een strandje waar je alleen kan komen met de boot.
Probeer ook eens likeur 43, die is echt super lekker …
Licor cuarenta y tres, zoals ze in spanje zeggen …
Je kan het overigens ook in Nederland halen bij bijna alle slijters …
Originally posted by Blanes 2005@15-03-2005, 16:51:14
** Probeer ook eens likeur 43, die is echt super lekker …
Licor cuarenta y tres, zoals ze in spanje zeggen …
Je kan het overigens ook in Nederland halen bij bijna alle slijters …
Oew ik ga met vinea vakanties en ik weet sowiso al dat we een dagje naar waterworld gaan en dat we een ritje op zo’n banaan gaan maken dus kan echt niet meer w88!! B)