7 augstus

heeyy,

ik en een vriendin gaan 7 augustus 17 daagjes naar blanes met x-travel op camping la masia wie gaat er nog meer :slight_smile: en wie weet of het leuk is met uitgaan en shoppen daar:P

xxjess

Uitgaan is saai.
Shoppen? Neuh, meot je niet doen.
Blanes is stom :smiley:

hahaha ze lult maar :wink:

hahaha ik weet het niet is me 1ste x blanes vorige x naar salou geweest hoop DAT het toch beetje leuk word:d maar ben jij er al eerder geweest dan?

xxjes

blanes is wel kleiner maar daarom ist juist gezellig en niet zo massaal :wink: maar tis heel erg leuk en je hoeft nooit ver te lopen :stuck_out_tongue:

Je kunt ook ruggen huren.
Dit jaar ben ik de eigenaar van Chantiejj’s rug :slight_smile:

neej ze heeft ut verkeerd begrepen, ik ben de eigenaar van háár rug! oja als je 2 malle ziet lopen in dezelfde bikini, shirtje of slaapshirt… that’s us :stuck_out_tongue:

Oh ?
Vind ik knap, ik op jou rug & jy op de myne :stuck_out_tongue:
Volgens my ziet dat er nog leuk uit, :wink:

hahaha ziet er zeker grappig uit denk :stuck_out_tongue:

Uitproberen?

nouw, in die 2 tot 3 dagen heb ik weer veel gemist, zo te lezen :smiley:

omg hahah zijn ze weer bezig hoor
ik kan jullie ook samen in een winkelwagentje stoppen (haha)

maar dan wil ik in t kinderzitjee :stuck_out_tongue:

als ik dan ook mee mag…:smiley: wil ik op het steuntje waar je het bierkratje kan zette :yes: :wink:

Niet grappig.

• Zullen wy dan maar in het winkelwagentje zelf zitten:laugh:

Het is egt vet Blanes hoor :smiley:
Ik ga van 28 juli tot 12 augustus :wink:
Al1 je moet s’avonds op ut strand oppassen voor de trekkers die er rijden :stuck_out_tongue:

in de avond is het nog nie zo erg, ut wordt pas “gevaarlijk” als je toevallig op het strand in slaap valt, en daar de hele nacht verblijft,dan schrik je in de ochtend wel wakker jah :smiley:

pff andre tog :stuck_out_tongue:

tjah… een keer ergens anders slapen, is ook leuk :smiley: :wink:

een keer? je sliep byna elke avond ergens anders:p