Excursie Didim Priene en Milet

Hey turkijeliefhebbers (hopelijk wordt ik dat ook na onze reis begin juni),

Ik zou graag zelf een excursie doen van de drie antieke sites Didim, priene en milet… Is dit te doen op zelfstandige basis of is het beter om toch een excursie te boeken naar deze sites… We zijn allebei enorm geïnteresseerd in oudheden en zouden dus graag toch wat tijd uitrekken om alles rustig te kunnen bekijken (misschien toch iets te gehaast als je het met een groep doet???)

Iemand enig idee wat de kostprijs is als je deze excursie in Kusadasi boekt? Want
daar verblijven we.

Efeze bezoeken we sowieso op ons eentje…

In ieder geval bedankt !!!

Hallo,

Wij zijn zelfstandig naar didim en priene geweest. Als je zelf een boekje koopt dan is het zeer zeker aan te raden het zelf te doen. Met name Priene vond ik erg mooi en heb er gewoon een tijdje gezeten en om mij heen gekeken, Super!.

groetjes Rodemi

Ben je dan gewoon met een taxi naar daar gereden? Zie het niet echt zitten om een auto te huren…

groetjes

Dany&Daisy

ik weet geen prijzen, maar zou het zeker op eigen houtje doen
bv met de huurauto, kun je overal zo lang of zo kort blijven als je wilt, hoef je niet naar allerlei tapijtenknopperijen/ goudhandelaren/ leerlooiers etc…

en je kunt bv heel vroeg gaan, voor de hitte
of later op de dag, bij zonsondergang ofzo…

Hai,

Ik zou als ik jullie was wel een auto huren. De wegen zijn heel goed en je ziet zoveel meer! Je kunt stoppen wanneer en waar je maar wilt.
Wij reden gewoon overal naar toe, scheurden ook gewoon door Kusadasi, geen probleem.

Gewoon doen!