evoucher British Airways (vliegt o.a. op Bangkok) t.w.v. 975 eu ter overname voor 700 eu

Hallo allemaal,

Ik heb een evoucher t.w.v. 975 euro van British Airways. Ontvangen na flinke vertraging als compensatie (met meerdere personen).
Alle compensatie is op 1 evoucher gezet. Wij hopen als vrienden hierdoor nog iets over te houden door deze evoucher te verkopen.
Deze evoucher verloopt op 17 juli 2014 en helaas kan ik deze niet zelf gebruiken/verzilveren.

Daarom wil ik deze graag verkopen. Uiteraard niet voor het volle bedrag.
Mocht je een ticket(s) willen boeken voor bijvoorbeeld Thailand, Australie, Kaapstad, dan kan je deze evoucher overnemen voor 700 euro. je hebt dan een waarde van 975 voor 700 eruro. De evoucher werkt als volgt:

Bij de boeking wordt er gevraagd of u een evoucher heeft (een code). Deze code geeft u in en vervolgens wordt er 975 euro van de totaalprijs afgehaald. Maar u betaalt er dus maar 700 euro voor.

De code is geldig tot 17 juli. Je kan dus tickets boeken voor een vakantie later dan 17 juli, maar de boeking moet dus voor 17 juli zijn gedaan.

Mocht u wat wantrouwig zijn, dat snap ik. Ik ben bereid om persoonlijk langs te komen en pas het geld te kontvangen wanneer u de evoucher daadwerkelijk heeft ingevoerd en dat het bedrag in korting is gegeven. Ik heb ook emails ter inzage waarin BA bevestigd dat er een evoucher aanwezig is. De code zal ik uiteraard weghalen ;-).

Als je interesse hebt, laat het dan weten.

Groeten<
Patrick