Goede dag, dit jaar wordt eindelijk mijn eerste kennismaking met Nepal. Ik ga vanag 15 mei t/m 5 juni daar rondtrekken naar everest base camp om op 29 mei deel te nemen aan de everest marathon voor KiKa. Buiten aclimatisering en hoogte gewenning, waar moet ik allemaal rekening mee houden. Graag Tips/tricks en adviezen. bv met welk gsm abbonement kan ik het best bellen en met welk gsm toestel zou dit daar het beste zijn. Medicijnen en inentingen etc. Mail me gerust op [EMAIL=“alexvhedel@gmail.com”]alexvhedel@gmail.com of lees mijn blogsite op Iedereen alvast bedankt voor jullie geweldige info!
groetjes Alex
Ik sluit onze paklijst maar gewoon bij, scheelt een boel knip en plakwerk
Ik heb zelf nooit een telefoon bij me, hooguit een satelliettelefoon in gebieden zonder bereik. Laatste keer Everest weet ik dat groepsleden vanuit Namche konden bellen met T mobile. Maar je gaat in het drukste seizoen, het klimseizoen voor Everest, dus is alles in werking denk ik zo. En internetten kun je er ook, tot vlakbij het basiskamp aan toe.
Ga je nog naar de NKBV dag (zag het linkje op je site), dan kun je mer persoonlijk de rest vragen, ik sta in onze stand (met Everest fotoboek :))