:dag:hoi ik wil mij even voorstellen, mijn naam is ingrid, ik ben 42 en in de zomer van 2011 gaan wij met het gezin (echtgenoot en 3 kinderen) naar de VS, westkant. ben nu bezig om een route uit te stippelen die leuk is voor ons en de kids zonder dat we 3 weken aan het racen zijn. alle tips zijn welkom.
groetjes
ingrid
Hallo Ingrid, welkom op Wereldwijzer.nl!
Naar de VS met je gezin lijkt me een mooie ervaring. Op het Amerika Forum kun je je vragen stellen en tips lezen van andere leden. Dan kun je vast een mooie route uitstippelen. Veel plezier met de voorbereidingen en jullie reis.
Groetjes, Leontien
Hi Ingrid, mijn naam is joost en ik ben 2,5 jaar geleden o.a. van San Fransisco naar LA en vandaar naar las vegas gereden. Ik vond San Fransisco een hele leuke relaxte stad zeker een aanrader. Het centrum heeft heel veel kleine winkeltjes met bijzondere spullen. de rit naar LA vond ik ook leuk er zijn een aantal plekken langs de weg tegen de beach aan waar je kan kamperen. Je vind er vaak jonge mensen die samen bbqen en een beetje muziek maken en zo. Je hebt wel een tentje nodig want in de auto slapen is verboden. Ik heb in venice beach in LA in een jeugdhostel(venice beach) gezeten die vond ik heel leuk je komt er mensen uit de hele wereld tegen en het is goed te betalen. Het is niet heel luxe maar wel schoon. Als je ruim van tevoren boekt kun je een privekamer voor jouw en je gezin regelen en je zit gelijk aan de boulevard waar elke dag wel wat bijzonders te doen is. Las Vegas is mischien voor de kids minder geschikt maar death valley is heel bijzonder. Ik ben erdoorheen gecrossed met een 4x4 en het rijden door kloven en het bekijken van oude mijnen en de geologische processen die zich daar voltrekken zijn fantastisch om te zien. Ik hoop dat je er wat aan hebt Ciao Joost