Even voorstellen...

Hallo ik ben Pauline,
Met man en dochter zijn wij echte Griekenland gangers. We hebben al aardig wat eilanden bezocht. Komende zomer willen wij echter gaan trekken door New Zealand en daar ook familie bezoeken. Ik hoop hier handige tips te kunnen vinden om onze reis voor te bereiden. Vooral voor praktische zaken zoals mijn volgende punt: we mogen maar 20 kg pp meenemen maar het is daar wel winter… we doen een stopover in Singapore en daar vallen de mussen van het dak. Als ik 3 winterjassen in mijn bagage moet proppen komt het niet goed met die 60 kg en de beschikbare ruimte maar er mee rondsjouwen in Singapore is het ook niet… (Je hebt nog wel meer in je handen nietwaar…)
Over dit soort dingen probeer ik ervaringsinfo te vinden. Misschien bij jullie?
Groetjes, Pauline

Hallo Pauline, welkom op Wereldwijzer.nl!

Heb je het Griekenland Forum al ontdekt? Daar kun je al je vragen stellen die je hebt wat betreft je reis. Veel plezier met de voorbereidingen en met je uiteindelijke reis.

Groetjes, Leontien

Hallo Leontien,
Dank je wel. Nee, naar Griekenland heb ik nog niet gekeken. Daar speur ik altijd gewoon lekker zelf rond. Ik probeer me nu zo goed mogelijk voor te bereiden op een winter in New Zealand en heb al aardig wat zitten lezen hier…
Groetjes,
Pauline

Pauline
kijk ook eens op de startpagina Nieuw Zeeland.nl

groet
Jaap[

Hoi Jaap,
Ja, die staat al bij mijn lijstje bladwijzers hoor! Daar is inderdaad ook lekker veel te lezen.
Groeten, Pauline