0
@Kristina
Welkom, en veel plezier op het forum!
Welkom Kristina, en om je dan meteen maar jaloers te maken, over 8 daagjes ga ik naar Gumbet, en ja ik ga ook naar Grand Iskandil( en ik ben niet de enige, maar dat moet Cyn je zelf maar vertellen hahahahaha)
Nou doe lekker mee, en pas op: HET IS VERSLAVEND!!!
![]()
Hallo Kristina, welkom bij onze gezellige club Turkijevrienden.
We hopen dat je je snel thuis zult voelen.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Heel erg bedankt allemaal =).
Beppie… Over 8 dagen?? Dat is echt gemeen!! Doe de groetjes aan Mario
en aan Gokhan!! Trouwens, ik ben van plan om er deze zomer zes weken heen te gaan, heel misschien een baan te vinden, anders gewoon lekker luieren! Iemand die er dan toevallig ook is?
En nu worden wij jaloers
!!
Als het mag… Ik heb ook nog ouders *-) In ieder geval heel veel plezier alvast!
Jaloers!!!
Kristina: Ik ga dus ook! Samen met Beps haha… Maar ik ga lekker eerder
Heeft het hotel een nieuwe naam, want ik las op een andere site dat het hotel Ati heet nu haha!! Oh en Welkom!!
x
HEEL JALOERS!!!
![]()
Welkom Kristina op dit forum ! Héél gezellig en verslavend ! En ja, ik moet ook iets langer wachten dan de anderen om op reis te gaan maar dan zijn zij al terug en moet ik nog lekker gaan hihihi ![]()
Ach Beppie, over even zijn we met pensioen en dan gaan we gewoon in Turkije wonen, zijn de rollen weer omgedraaid
![]()
@Mar: Dan ga ik met vervroegd pensioen!!! En dan ga ik lekker mee!
@Cyn: dan ga ik met je mee ! In oktober komt er tenslotte een nieuwe voordeur aan mn leeftijd en begin ik ook al een beetje oud te komen
(20)
Ok Cyn gezellig :RockOn:
Maar misschien woon je er al veel eerder met je lieffie!!
Heb al een hele barricade opgericht …heb er al een 4 voor ![]()
@Sev: Ja bij mij komt die nieuwe voordeur in Januari… En dan komen we nooooit meer uit de tig-zone!!!
@Mar: Haha ja wie weet ![]()
x
heey kristina!
welkom op dit ohw zo super gezellige forum! het lijkt hier soms net een kippe(n)hok! Super leuk! Ook vliegen we wel eens met mn vliegend tapijtje naar de haven van ALanya om uit te gaan! Hihi, kom ook eens mee!
Sev, ik voel me beetje oud nu… heb die drempel al overschreden met 3 jaar…(23) hihi. Dan mag ik nu ook wel met vervroegd pensioen ![]()
Ok Rien, jij mag ook mee, ook al ben je al stokoud
Genieten kan je op hoge leeftijd ook nog ![]()
haha rien, 23 is toch juist een mooie leeftijd )
x