Even voorstellen

Kijk maar naar Marion(hihihi)!!! Nee hoor, ik ben net zo stokoud als Marion!!!
:wave:

Haha ik wilde het eigenlijk niet zeggen :wink: :stuck_out_tongue: Haha… af en toe een beetje de ouderen pesten moet kunnen toch;)

x

Ben zelfs nog een jaartje ouder Beps :laugh: !!!
Al best ā€˜belegen’ dus maar gedraag me meestal als een ā€˜jonge’ kaas(kop) :wink: .

Heeeeyy marrie!
Wat is dat nou met mijn volkje spotten? Hier in alkmaar zijn we namelijk kaaskoppen :wink:

x

Oke, maar dat hoort bij volbelegen Marion!!! Bij mij is het al net zo nl

Ja duzzzz, Cyn??? Wel spotten met onze leeftijd, niet met jullie volkje??? Neenee meisje, gewoon meedoen haha

Haha nou ok… jij wint!!! Stomme kaaskop :wink:

x

Ach ja, Alkmaar he, wat jij wilt hoor, lekker op de Waag gaan staan dame!!!
En ik kom uit de polder, ben uit de klei getrokken ja kweet het hiihi

Wat moet ik nou op de waag doen :wink: Ik kan beter in de waag gaan staan… Daar werkt Linda trouwens… bij het VVV…

x

Nou, zijn al jullie Nederlanders geen kaaskoppen ? :wink: hihihihi , nou ja, niet om te beledigen hoor maar ze zeggen dat toch over Nederlanders ? Nou , ik ben er geen, kom uit Belgiƫ :stuck_out_tongue:

Haha ja een algemeen woord voor Nederlanders zijn kaaskoppen. Maar alkmaarders zijn ook echt kaaskoppen. Bij ons heb je in veel steden bepaalde namen…

x

Ik kom trouwens uit Rusland =D Lekker geen kaaskop!

Is Iskandil nou van naam veranderd? Nou dat wordt nog een internationaal forum so, rusland, belgie turkije nederland haha :wink:

Grand Iskandil heet nog Grand Iskandil. Er stond op dat bandje wel Ati Hotels, maar ik denk dat Grand Iskandil overgenomen is door een hotelgroep, Ati Hotels in dit geval. Zoiets. In ieder geval heet het nog Grand Iskandil en is het er fantastisch!!

Ben ik dan licht belegen… :smiley: Hihi
Goudse kaas! :stuck_out_tongue:

@Kristina: Thanks helemaal goed!! Ik ben er zelf ook al 6 keer geweest, maar de laatste keer is al weer 3 jaar terug ofzo!! Ik heb er in ieder geval veel zin in!!!

x

ohh…eerst welkom op het Forum…Ik was ook geen kaaskop maar nu wel. maand geleden heb ik mijn NL pasp. gekregen…:):slight_smile:

Hehe, nou Kadir, VƩƩl succes met je nieuwe bijnaam, jij kaaskop :wink:

@Kadir: Beter hoor!! Nu hoor jij ook bij de kaaskoppen-gang!!! Alleen sevgilim is een uitzondering… Die is een wannabe Kaaskop haha

x

Euuuuuh NOT ! Tenzij het geen stinkkaas is, wil ik er wel bij :wink: