Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 55 jaar, ongehuwd en geen kinderen en daarbij ook nog jong van geest.
Ik ben woonachtig in Brabant, en ben werkzaam als verpleegkundige in de thuiszorg. Hou van reizen met name Europa.

hallo,

ik ben vrouw van 47 , wel in een relatie en grote kids maar woon niet samen, vakantie ben ik vaker met reisgenootje geweest maar ook wel
met mijn dochters, in europa op vakantie vindt ik leuk dat je dan wat vaker spontaan soms een paar dagen of een weekje weg kan voor soms
hele goedkope aanbeidingen, lijkt het je leuk om eens te babbelen om te kijken of we een beetje zelfde ideeen hebben over vakantie hoor ik
graag van je

mvg greetje

Hoi Rianne, zegt Madeir u iets ? Zie Meldpunt Madeira.
Luc

Het hallo, waar gaat je voorkeur naar uit qua werelddeel? Cultuur en of natuur. Actief of gedeelte van vorige:-) zelf heb ik een brede belang stelling vorig jaar zelfs 5 dagen paard gereden tijdens vakantie Boedapest (incl muziekfeest) stad bezichtigd etc. Andere jaren verre reizen gedaan van Lapland tot zuid Afrika. Groetjes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hai Rianne, ik heb bijna hetzelfde verhaal. Ik ben 51 jaar , ongehuwd, geen kinderen en ook jong van geest . Ik woon in Amsterdam. Ik hou ook van reizen en wil mij gaan vestigen in Barcelona. Zin om mee te gaan en samen daar te ontdekken wat het leven ons nog te brengen heeft. Of wellicht wil je mee voor een bepaalde periode. Ik wil minimaal alle seizoenen daar een keer meegemaakt hebben. Ik wil ten eerste spaans gaan leren. Ik ben er in mijn reisleidster periode vaak geweest en ken de stad al een beetje…
Ik hoor je graag!
Groetjes Bianca