Ik ben hier op deze forum terecht gekomen ,omdat ik heel veel informatie kon vinden over de filipijnen waar ik komende tijd voor de eerste keer naar toe gaat na zoveel tegenslagen dat eerder al van plan was.Ik heb al heel veel informatie van mensen kunnen lezen waar ik ze dankbaar voor ben.Het is echt een hele mooie nuttige forum waar veel informatie uitgewisseld wordt.:dag:
Hoi Jan,welkom op wereldwijzer!
Als vakantieland heeft de Filippijnen erg veel te bieden. Men is nog niet bekend met massa toerisme, er zijn schitterende natuurgebieden en vele bezienswaardigheden.
Het land is relatief goedkoop en met meer dan 7000 eilanden zal het u niet verbazen dat u hier de mooiste stranden van Aziƫ zult vinden,Jan!
Heb je nog vragen over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Filippijnen Reisforum
Succ6 nog met de voorpret,Jan!
groet,georgessiam.
Ik wou al veel eerder naar de filipijnen al in 2008 had daar al een vrouw leren kennen via datingsite en zij kwam van het zuidelijke gedeelte van de filipijnen.Het probleem was dat het daar niet veilig was met de rebellen die daar conflicten hadden met de regering.Ik zou haar in manila komen bezoeken maar ook dat is soms niet veilig wat dus toendertijd met deze vrouw is overkomen kon ik haar niet meer bereiken.Ik ben overigs nog wel positief over de mensen uit de filipijnen die zijn altijd vriendelijk en open.Dit kan overal gebeuren maar heeft mee wel wat meer voorbereiding gegeven voordat ik aan z`n reis gaat beginnen.
Hoi Jan,
Is het de bedoeling om in de naaste toekomst te trouwen?
Voor mijn gevoel is het goed mogelijk dat iemand geluk kan vinden via het internet met een Filipijnse vrouw,maar waakzaamheid is aangeraden.
Zelf ben ik vroeger getrouwd geweest met een Thaise dame,spijtig genoeg is dit huwelijk na 6 1/2 jaar beeindigd . (cultuurschok )
Ik weet precies wat je bedoelt maar had de bedoeling eerst met deze vrouw beter leren kennen en niet trouwen en ook de mooie dingen bezoeken in de filipijnen,maar doordat zij werd overvallen en dit met een hele zware tijd in ziekenhuis had moeten doorbrengen.Ze is daana na maanden behandeling teruggegaan naar eigen woonplaats en heeft haar afgeschrikt en vertrouwen kwijt om nog eens naar manila te gaan.Ik ben nu getrouwd met andere filipijnse vrouw hier in europa maar wat je zegt de cultuurschok begint bij mij ook te breken.Ik moet wel zeggen de eerste vrouw die toendertijd heb leren kennen vanaf 2008 was wel iemand die in alles gewoon bleef.Soms gaan dingen niet zoals je het wilt.