Even voorstellen!

Hallo allemaal!

Mijn man en ik zijn enthousiaste reizigers van begin 30. We hebben inmiddels de Weskust van Amerika, Hong Kong, Bali, Zuid-Afrika, Lapland, New York, Florida, Mexico, Nederlandse Antillen, Cuba en vele landen in Europa bezocht. Op dit moment zijn we onze reis naar Australië aan het plannen!

Groet Louisa

Hoi Louisa,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden.
Hoe waren je reiservaringen met Hong Kong,ook de Wong Tai Sin Tempel (Kowloon) ontdekt tijdens je verblijf?
Tja… Australië spreekt tot de verbeelding van velen,dit is niet verwonderlijk, gezien het zeer gevarieerd landschap.
Ik veronderstel dat je nog met een hoop vragen zit,wel die kan je altijd stellen op het Australië Forum
Succ6 nog met de voorpret,Louisa !
groet,georgessiam :chin:

Dankjewel!
Hong Kong was geweldig! De tempel hebben we inderdaad bezocht, was indrukwekkend! Hong Kong was onze eerste ervaring met Azië en is zeer goed bevallen! We willen naar Australië dan ook een tussenstop maken in Kuala Lumpur/ Singapore of Tokyo!

Groet Louisa

Nou mooi reisplannen Louisa,vooral wat betreft Singapore!
Als ik je een tip mag geven,in Chinatown vind je de Thian Hock Keng Temple, de oudste chinese tempel van de stad en de Sri Mariammam Temple, een hindoetempel met een fraaie ‘gopuram’ (moet je beslist bezoeken)