Even Voorstellen

Haai ik ben Tonnie 27 jaar oud,
en ben op zoek naar vrijwilligerswerk buiten nederland
Iets van de wereld zien en mensen helpen die hulp nodig hebbn lijkt me geweldig,
Ik ben volleerd stratenmaker/hoevenier, ook ben ik de laaste 2 jaar als steigerbouwer actief
en ondersteuningen/ bouw van huizen, ook ben ik goed in electronica/ reapreren, ouderhoud, van pc / laptops
en ben voor niets te lui… als iemand me verder zou kunnen helpen graag
gr Tonnie

Welkom op Wereldwijzer, Tonnie!

Hier hebben we verschillende organisaties die dikwijls vrijwilligersprojecten plaatsen, in verschillende landen. Neem eens een kijkje in het Vrijwilligers Forum, bij Vrijwilligersprojecten Buitenland. Wellicht zit er iets voor je tussen. Je geeft aan dat bouw van huizen iets voor je is, dus misschien is het opknappen van een school in Litouwen wel helemaal jouw ding.

Veel succes en plezier met het vinden van een geschikt project!

Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan bij een kindertehuis hier in Kenia, Kebene Childrens Home. Hier hebben ze ook vaak wel wat klusjes te doen, denk aan schilderen, repareren van raamhorren, fietsen repareren enz. Weet niet of je kinderen om je heen ook wat vindt, maar anders moet je maar eens een kijkje nemen op hun website www.kebene.com

Je mag natuurlijk ook altijd contact met mij opnemen voor meer informatie over het land (ik woon hier ondertussen alweer 2enhalf jaar) en mijn ervaringen (zie ook www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu)

succes met je zoektocht!

Groetjes uit Kenia!

Via Wereldwijzer app

Deze bedoelt Daneschka denk ik :wink:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=1032668

Via Wereldwijzer app

Klopt. :wink: