Even voorstellen....

Hallo,

Ik ben Floris geboren in 1977 in Haarlem. Ik woon samen met mijn partner in Rosmalen. Helaas kan mijn partner om gezondheidsredenen niet veel reizen en daarom ben ik op zoek een naar reismaatje m/v. Ik reis het liefst per trein door Europa, maar heb absoluut geen bezwaar tegen andere vervoermiddelen. In mijn vrije tijd zit ik veel op de fiets of ben ik aan de wandel in een mooi natuurgebied. Verder hou ik van stedentrips. Ik ben in het verleden al in Parijs, Londen, Brussel, Berlijn en Keulen geweest. Het hoogtepunt qua vakantie was Zwitserland in 2008 twee weken lang per trein door een van de mooiste landen van Europa reizen in een afwisselend landschap van steden, dorpen en bergen.

Ik hou van actieve vakanties met af en toe een rustdag.

Voor iedereen die nog vakantie- en/of reisplannen heeft veel plezier gewenst!

groeten, Floris

Een kleine update na inmiddels 2,5 jaar. Situatie met partner is niet veranderd. Ik ben in de tussentijd een paar keer met een groep mensen op reis geweest naar onder meer Schotland (2014) en Portugal (2015), verder een wandelvakantie gedaan met SNP in de Alpujarras Zuid-Spanje en een enkele stedentrip solo naar Gent en Hamburg. Inmiddels voor mezelf tot de conclusie gekomen, dat een soloreis het beste bij mij past. Hoewel ik het sociaal contact niet uit de weg wil gaan, ben ik toch wel heel erg gesteld op mijn vrijheid. Alleen beleef je een reis veel intenser en leg ik makkelijker contact met mensen als ik daar zelf aan toe ben Dat voelt toch anders dan binnen een groepsreis of met een reispartner waarbij je wederzijds rekening met elkaar wil houden. Komende zomer ga ik twee weken naar Noord-Engeland gecombineerd met familiebezoek in Edinburgh. Het een en ander heb ik al beschreven in het daarvoor bestemde forum.