Hallo lui. Al enige tijd dub ik er over gebruik te maken van een site als deze. Ik mag graag zo nu en dan een reisje plannen, maar ik krijg mijn vrouw niet meer mee. Die blijft het liefst ergens in het land terwijl ik er graag een actieve vakantie onder de zon op na houd. Ik ben inmiddels gepensioneerd, maar sport nog dagelijks. Vooral fietsen en hardlopen. Zwemmen als de gelegenheid zich voordoet. Ik ben op veel plaatsen in Europa geweest, als ik er een marathon liep, of gewoon omdat het weer eens tijd werd. Ook noord, midden en zuid Amerika heb ik inmiddels bezocht. Ecuador, Costa Rica, diverse plaatsen in noord Amerika. Ik ben een zonliefhebber zonder er de hele dag onder te liggen. De winters duren me eigenlijk te lang en mag dan graag ergens in januari (of zo) naar het zuiden trekken. Voorheen dus vaak alleen. Hoewel ik me prima vermaak in m’n eentje, lijkt het me ook wel eens leuk een reisgenoot te hebben waar je je vermaak mee kan delen. Naast sport, scoort de natuur erg hoog bij mij en ook een museumbezoek is bij mij geen verspilde tijd. Zit je ook in een dergelijke situatie en woon je niet te ver van Almere, laat eens van je horen en wie weet kunnen we samen iets plannen. Afgezien van de gezelligheid is samen boeken natuurlijk ook vaak (veel) voordeliger. Ik wacht de reacties met interesse af.