Hi!

Ik ben een meisje van eind 30 en kom uit de omgeving van Amsterdam! Ik ben dol op reizen en heb al heel wat van de wereld mogen zien(Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, VS, Canada, Indonesië, Japan, Hawaï, Ijsland, etc). Er stond echter nog genoeg op mijn lijstje, Alaska, Zuid-Amerika, meer van Afrika, leuke steden in of buiten Europa, een yoga reis etc… Ik hou van zon, natuur, cultuur, rondreizen, strand, fietsen, schilderen, lezen, yoga, ga graag naar concerten en wil ooit nog eens leren duiken :-).
In mijn omgeving zijn veel vrienden al gebonden dus kunnen wat minder makkelijker op reis of hebben gewoon niet dezelfde ´reis tic´. Het lijkt me leuk om via dit forum wat enthousiaste gelijkgestemden te treffen en wie weet kunnen we samen eens een mooie reis of uitstapje maken.
Namaste!

Hoi CVM, welkom op Wereldwijzer! Je hebt inderdaad al een aardig lijstje. Heb je al een favoriete bestemming gekozen uit een van de vele landen hier op het forum?
Op de landen fora is het denk ik makkelijker contacten leggen als hier in een algemeen topic.

Dank voor de tip; ga ik doen!

Via Wereldwijzer app

Hallo cvm

Mijn verhaal is op yoga en schilderen na zo een beetje hetzelfde als het jouwe.Ook al wat reizen ondernomen binnen en buiten Europa.De fietsreizen door Europa vond ik de leukste.Mijn nadruk ligt toch wel op sport(fietsen,wandelen,mtb,…),rondtrekken,zon,cultuur,backpacken,met om de paar dagen een luie dag aan strand of meer.
Ik ben 37 en kom uit Belgie.
Ik heb in tegenstelling tot mijn vrienden redelijk wat tijd.
Tot juli zit ik redelijk vol qua reizen en weekends,hierna kan voor mij alles.
U zei Alaska,Afrika,…ik ben geinteresseerd.
Laat maar weten wat uw plannen zijn voor het najaar en wie weet

Groetjes
Bart

Via Wereldwijzer app