Even voorstellen :)

Hallo mede reizigers,

Mijn naam is Roos van der Burg. Ik ben 21 jaar. Ik ga over ongeveer een maand 3 maanden naar Australië om daar te gaan reizen en werken. Ik heb al heel wat landen gezien, maar ga nu voor het eerst helemaal alleen naar de andere kant van de wereld. Ik ben gestopt met mijn studie en ik heb nu de tijd om er op uit te gaan. Het lijkt me een geweldig avontuur. Ik hoor alleen maar positieve verhalen over Australië. De natuur, cultuur en de hele Ausie way of living (no worries) spreekt mij heel erg aan. Ik ben zelf ook iemand die heel relaxed in het leven staat. Ik ben een heel open persoon en ga graag nieuwe uitdagingen aan. Ik moet nog een hoop regelen op mijn reis te realiseren, ben bezig met een Work Holiday Visum aanvragen en ik moet nog een ticket boeken. Ik wil langs de Eastcoast gaan reizen (van Cairns naar Sidney of andersom). Als er mensen zijn met tips, do’s en don’ts. Plekken die echt gezien moet hebben, let me know! Ook andere reiservaringen hoor ik graag! Liefs Roos

Hoi Roos,welkom op wereldwijzer!
De stad Cairns in het noordoosten van Australie is de tweede stad van Queensland en is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan het Great Barrier Reef,Roos !
Verschillende duikscholen bieden vanuit Cairns met snelle boten tochten naar het rif voor excursies en duikcursussen.
Indien je nog meer informatie wilt over Australie dan kan je altijd een topic aanmaken in het Australie forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.