even voorstellen

ben rita uit antwerpen en ben eigenlijk op zoek naar een plaats om een dire à vier weken in de winter door te brengen, liefst in Egypte.

1 like

Hallo Rita,

Ik bezocht je profielpagina; ik vond er geen info over jou.
Mag ik je vragen iets meer over jezelf mee te delen? Ik ben benieuwd naar je profiel.
Ikzelf ga eind deze zomer voor het eerst naar Caïro. Ik vertrek met name op 30/08/13.
Maar misschien interesseert dat tijdstip je niet…

Groeten,

Bert100

Hallo allemaal,
Ik ben Jessica. Een 32 jarige vrouw uit Alkmaar, Nederland. Ik ben vorig jaar augustus voor het eerst in El Gouna geweest. Ben daar verliefd geworden op het prachtige land, en op een prachtige man. In de tussentijd ben ik nog 2 keer teruggeweest. Ik ben nu bezig met de voorbereiding om daar in augustus een maand heen te gaan, met het idee om daar definitief bij mijn vriend te gaan wonen.
Ben nu van alles aan het uitzoeken wat ik daarvoor allemaal moet doen. We willen nl ook graag trouwen. Maar dat valt allemaal nog niet mee zeg! Ik ben nu overal op internet informatie bij elkaar aan het zoeken, zodat ik zeker weet dat ik geen document vergeet…
Nog 8 weken…

Hallo jes3105

Welkom hier op het forum.
Leuk dat je in El Gouna ben geweest ben er ook menig keer geweest, ik had ook een vriend die de kartbaan begeleide daar in El Gouna.
Leuk dat je verliefd ben geworden daar, waar ik je wel voor wil waarschuwen is voor besnezz weet niet of je er al wat van gehoord heb maar zal zeggen lees heel goed de verhalen een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Ik vind het wel een beetje snel dat je nu al wil gaan trouwen en zal je dan ook willen waarschuwen daarvoor loop niet te hard van stapel.
En als je een man in Nederland zal tegen komen zal je dan ook zo snel al gaan trouwen.Hoe goed ken je hem nu na 2 keer daar op vakantie te zijn geweest je heb alleen de leuke kant nog maar meegemaakt je heb dan toch een vakantie gevoel.
Ik heb 2 jaar in Egypte gewoond en kan je vertellen het is echt niet zo gemakkelijk als dat het nu lijkt, en zeker na de crisis is het daar er niet gemakkelijker op geworden.

Lees eerst veel op internet en hier op het forum ook de minder goede ervaringen en leer de cultuur van Egypte goed kennen laat je goed voorlichten zal ik zeggen.

Hey tut,

Ik heb me inderdaad al verdiept in de cultuur. En uiteraard ook op veel sites en forums gekeken. Ik heb het er ook met mijn vriend over gehad. Ik ga nu in augustus voor een maand heen om meer tijd met elkaar te hebben, en elkaar nog beter te leren kennen. Iedere keer heen voor een week schiet niet op. We zien en beslissen dan wat we gaan doen. Maar dat we samen willen zijn staat vast. Maar nogmaals: We nemen geen overhaaste beslissingen, en hou alle waarschuwingen in mijn achterhoofd. Ik wil ons alleen wel een eerlijke kans geven, en geef niet zomaar op. Niet alle Egyptenaren zijn hetzelfde… Dat heb ik met mijn eigen ogen ook gezien.

Hey Irma!

Ik ben inderdaad al flink bezig met Nederlandse en Belgische contacten te leggen in Egypte. Gaat me aardig af denk ik. Ik zou wel langer willen gaan, maar dat is op dit moment niet mogelijk. Ik hoop zo snel mogelijk dat dit wel kan. We gaan in augustus kijken wat voor ons de beste optie is. Want we staan er ook wel voor open om hem naar nl te halen. Alleen even kijken wat het beste voor ons beiden is. We weten wel zeker dat we samen verder willen. Wordt vervolgd!!

jes3105

Heel goed dat je al veel gelezen heb je kan niet genoeg weten over het land de cultuur en het geloof.
Heb je zijn familie al ontmoet ?
Die zijn ook heel belangrijk die krijg je er gratis bij.
Hopelijk kan je inderdaad een wat langere tijd meemaken daar, ik vind dit een beetje snel gaan allemaal leer hem eerst goed kennen en laat hem ook jouw eerst goed kennen, voordat je stappen gaat ondernemen om hem hier heen te halen of jij daar gaat wonen, zoals irm zeg verbrand nog geen schepen.